گذری بدون ترافیک در مسیرهای منتهی به نمایشگاه بین المللی قرآن

خبرگزاری شبستان: پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه 3 تهران بر نظم بخشی و ایجاد ترافیک روان در محوطه و مسیرهای منتهی به بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم نظارت دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرگرد مهدی کرمی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه 3 تهران در این خصوص گفت: با توجه به برپایی نمایشگاه 20 نفر از نیروهای پلیس راهور در ورودی های نمایشگاه واقع در بوستان طالقانی، بزرگراه شهید حقانی، تقاطع جهان کودک، میدان ونک و پارکینگ ها مستقرشده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک در باند شرق به غرب بزرگراه شهید حقانی پیشنهاد می شود شهروندان برای دسترسی به نمایشگاه وارد این محدوده نشوند.

بنابرگزارش ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم، سرگرد کرمی با اشاره به اینکه از هرگونه پارک دوبل، توقف در حاشیه بزرگراه ها، ایستگاه های تاکسی و اتوبوس و آتش نشانی جلوگیری می شود، افزود: عوامل پلیس با متخلفینی که اقدام به توقف های غیر مجاز کنند برخورد می کنند.

شایان ذکر است بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، مقابل بوستان طالقانی برپا شده است و از سوم تا 22 تیرماه از ساعت 18 تا 24 پذیرای مردم قرآن دوست کشورمان است.
پایان پیام/
 

کد خبر 381296

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha