جدیدترین آثار موسسه امام خمینی (ره) در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری شبستان:مسئول غرفه موسسه امام خمینی (ره)با اشاره به اینکه بیست ودومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم انسجام سال قبل را ندارد گفت:نمایشگاه امسال همچون یک کتاب بی مقدمه و نتیجه در خدمت مردم قرار گرفته است.

به گزارشخبرگزاری شبستان؛ علی مسعودی مسئول بخش ارتباط با رسانه موسسه امام خمینی (ره) که با غرفه محصولات این موسسه در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حاضر شده است، در سه بخش به توضیح فعالیت های این غرفه پرداخت.
وی افزود: نشریات تخصصی موسسه امام خمینی (ره) با بیش از 22 نشریه علمی تخصصی، علمی-پژوهشی و علمی –ترویجی قسمت قابل توجهی از فعالیت های این مرکز را شامل می شود و در کنار آن نرم افزارهایی در زمینه های عقلی که شامل اطلاح نامه هایی در زمینه های عرفان، فلسفه است از دیگر آثار موسسه امام خمینی (ره) است.
 

مسئول بخش ارتباط با رسانه موسسه امام خمینی (ره) از چاپ حدود 70 عنوان کتاب در زمینه های قرآنی در موسسه خبر داد و گفت: کتاب "سیمای سرافزاران" که شامل احادیثی در مورد خصلت های مؤمنین و شرح خطبه امیرالمونین (ع) در مورد نشانه های شیعیان واقعی می باشد و کتاب دو جلدی "رساترین دادخواهی و روشنگری" که به شرح خطبه فدکیه می پردازد و کتاب "صحبای حضور" شرح دعای 44 صحیفه سجادیه از دیگر آثار جدید موسسه امام خمینی (ره) و آیت الله مصباح یزدی می باشد.
وی در مورد این 3 کتاب توضیح داد: کتاب های فوق جدیدترین کتب منتشر شده از مجموعه دروس اخلاق آیت الله مصباح یزدی که رمضان سال گذشته هر شب در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار می شد استخراج شده اند.
مسعودی در انتها در مورد وضعیت نمایشگاه قرآن کریم در سال جاری گفت: نمایشگاه امسال انسجام نمایشگاه سال های قبل را ندارد و همچون یک کتاب بی مقدمه و بی نتیجه در خدمت مردم قرار گرفته و برنامه خاصی نیز برای خانواده ها ندارد.
 

کد خبر 382238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha