وجود نمایشگاه قرآن در ماه بهار قرآن یک برکت است

خبرگزاری شبستان: قاری بین المللی کشورمان گفت: ماه رمضان، بهار قرآن است که جای حضور چنین نمایشگاه معظمی همواره در آن احساس می شد که به حمدالله 22 سال از عمر آن می گذرد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، استاد امین پویا، قاری بین المللی کشورمان ضمن بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان گفت: نمایشگاه بین المللی قرآن هر ساله میزبان روزه‌داران در ماه ضیافت الهی است و خیل عظیمی از جمعیت مردم تهران و شهرستانها از آن دیده می کنند که باعث مسرت است من به نوبه خودم هر ساله با مشاهده این شور و شوق مردمی و جمعیت زیاد بازدیدکنندگان در نمایشگاه که به دنبال آثار قرآنی تلاوتها و محصولات مکتوب هستند بسیار خوشحال می‌شوم.

 

وی افزود: به هر حال ماه رمضان، بهار قرآن است که جای حضور چنین نمایشگاه معظمی همواره در آن احساس می شد که به حمدالله 22 سال از عمر آن می گذرد. امسال نیز نمایشگاه فضای جدیدی یعنی باغ موزه دفاع مقدس را تجربه می کند که تنوعی برای بازدیدکنندگان به همراه این فضا با جذابیت‌های طبیعی و هوای مطلوب موقعیت مناسب برای بازدیدکنندگان 22 امین نمایشگاه بین المللی قرآن فراهم کرده است.

 

پویا با اشاره به فضیلت تلاوت در ماه رمضان و حال و هوای قاریان قرآن در این ماه گفت: یکی از دلایلی که ماه رمضان به نام ماه بهار قرآن معرفی می شود آن است که برکت و ثواب فراوانی درخصوص تلاوت آیات الهی متصور شده‌اند قاریان و تالیان قرآن از برکت این ماه بهره بیشتری از فهم و تدبر کلام الهی می‌برند.

وی تصریح کرد: یکی از برکاتی که در این ماه بر مومنان ارزانی می شود به واسطه تدبر و تعمیق در آیات الهی است، برای قاریان نیز ماه مبارک رمضان رنگ و بوی خاصی دارد و خداوند مومنان را در این ماه برای تدبر و فهم آیات قرآن کریم کمک می کند. ماهی که استراحت در آن عبادت است قطعاً ذکر خدا و تلاوت قرآن از جایگاه بالاتری برخوردار خواهد بود.

پایان پیام/

 

کد خبر 384962

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha