ارائه مشاوره تخصصی برای پایان نامه های قرآنی

خبرگزاری شبستان: مشاوره تخصصی برای تدوین پایان نامه های قرآنی در غرفه جهاد دانشگاهی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، سازمان فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی، در بخش دانشگاهی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با ارائه آثاری در خصوص مطالعات میان رشته ای قرآن کریم حضور پیدا کرده است.


دراین غرفه هر روزه اساتیدی از حوزه و دانشگاه در رشته های مختلف حاضر می شوند و درباره تدوین پایان نامه های قرآنی و همچنین انجام پژوهش های مطالعات میان رشته ای با محور قرآن کریم مشاوره می دهند. در این غرفه همچنین جدیدترین آثار این موضوعات به صورت کتاب و چکیده برای نخستین بار عرضه می شود.
سازمان فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور در طول نمایشگاه قرآن 20 نشست تخصصی را نیز با اساتید صاحب نظر این مقولات تدارک دیده است.


از دیگر فعالیت های این غرفه، ارائه آثار برتر جشنواره پایان نامه های قرآنی و اطلاع رسانی در این خصوص است. تاکنون کار ارزیابی 500 پایان نامه ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در زمینه طهارت و ولایت به اتمام رسیده است.
زمینه سازی برای تاسیس رشته های مطالعات میان رشته ای قرآن کریم، مشارکت اندیشمندان برای ارائه نظریات جدید درباره رابطه قرآن و آموزه های دینی با علوم مختلف، ایجاد ارتباط بین مراکز دانشگاهی و حوزوی جهت بومی و اسلامی سازی مفاهیم و علوم گوناگون، بیان راهکار آموزه های اسلامی در حل مشکلات جوامع بشری، از جمله اهداف برگزاری این غرفه در بخش دانشگاهی عنوان شده است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 384562

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha