حیف هزینه هایی که برای حضور قاریان مصری در کشورمان می شود!

خبرگزاری شبستان: فردی با انتقاد از حضور قاریان مصری در محافل قرآنی کشورمان گفت: به نظر من اغلب قاریان مصری که برای تلاوت در ایران دعوت می شود از قوام و قابلیت های فنی بالایی برخوردار نیستند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارفخبرگزاری شبستان، استاد حسین فردی، قاری بین المللی کشورمان ضمن بازدیداز بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان گفت: نمایشگاه بین المللی قرآن که هر ساله در ماه مبارک رمضان میزبان روزه داران ضیافت الهی است برای انس و تشویق خانواده‌ها به سوی مضامین ایات الهی بسیار موثر است برخی برای حضور در این نمایشگاه و آشنایی با جدیدترین محصولات قرآنی قرائت های فاخر جهان اسلام لحظه شماری می‌کنند. همچنین کسانی که در رشته‌های مختلف علوم معارف اسلامی و قرآنی فعالیت می کنند به نوعی از این نمایشگاه بهره مند می‌شوند.


وی با اشاره به حال و هوای محافل و مراسم های قرآنی در شهر تهران گفت: همانطور که می دانید هر چیزی بهاری دارد و بهار قران نیز ماه مبارک رمضان است.قطعا برای قاریان این ماه قابل قیاس با سایر روزهای سال نیست. قاریان قرآن در این ماه با حضور در محافل و مراسمهای مختلف به تلاوت قرآن می پردازند که زمینه انس و الفت آنان را بیش از پیش با آیات الهی فراهم می کنند.

فردی عنوان کرد: من در ماه مبارک رمضان سفرهای تبلیغی به کشورهای خارجی ندارم و اغلب در محافل قرآنی شهر تهران به اجرای برنامه پرداخته و به طور میانگین هر شب در سه محفل قرآنی تلاوت دارم.

وی با انتقاد از حضور قاریان مصری در محافل قرآنی کشورمان تصریح کرد: به نظر من اغلب قاریان مصری که برای تلاوت در ایران دعوت می شود از قوام و قابلیت های فنی بالایی برخوردار نیستند انها سطحی ندارند که بتوانند برای قاریان ایرانی جذابیت داشته باشند بسیاری از قاریان کشورمان بهتر از آنان تلاوت کرده و به نظر من اگر به جای صرف هزینه برای دعوت از قاریان مصری این مبلغ را در امور دیگر صرف کنیم شایسته تر است.

فردی با بیان این مطلب که برگزاری محافل قرآنی باید در شأن قرآن کریم باشد،خاطرنشان کرد: محافل قرانی در ماه مبارک رمضان انواع مختلفی دارد که برخی از آنها ضعیف و برخی خوب هستند.به عنوان مثال محافل قرانی که در شان و منزلت جایگاه قرآن برگزار نمی شود از جمله محافل قرآنی ضعیف است.

پایان پیام/
 

کد خبر 384963

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha