عرضه جدیدترین آثار استاد بهرام پور در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری شبستان: بازدیدکنندگان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن می توانند با حضور در غرفه نشر آوای قرآن از جدیدترین آثار و محصولات استاد بهرام پور دیدن کنند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان؛ همزمان بابرپایی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قران غرفه نشر آوای قرآن جدیدترین آثار استاد ابوالفضل بهرام پور، مفسر برجسته قرآن کریم در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

تفسیر یک جلدی مبین
یکی از محصولات عرضه شده د راین غرفه تفسیر قرآن در یک مجلد مشتمل بر تفسیر کوتاه آیات هر صفحه در دو ستون، به همراه لغت‌نامه صفحه موردنظر به علاوه ترجمه دقیق آیات ترجمه تحت اللفظی و زیرنویس آیات در تمام قرآن با پایان آیه در همان نقطه به اتمام می‌رسد که امتیاز منحصر به فردی در ترجمه‌های زیرنویس به شمار می‌آید، است.
تفسیر 30 جلدی نسیم حیات
بیانی عموم فهم و خواص پذیر در تفسیر تفسیر سی جلدی نسیم حیات بر مبنای هر جلد، یک جزء طراحی شده و از نظر محتوایی، کاملاً روشمند می‌باشد و در تمام مجلدات روش یکسانی حاکم است. از جمله: قطعه بندی مفهومی آیات، بیان مفهوم کلی برای هر قطعه و ترجمه روان و توضیح لغات و در ادامه، تفسیر به بیان ساده و روان که هم آشنایان به تفسیر و هم عموم مردم را اغنا می‌کند از دیگر محصولات عرضه شده در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن است.
تفسیر 8 جلدی نسیم حیات
تفسیر سی جلدی با نظر و تصحیح نهایی در قطع وزیری و در هشت جلد با همان مختصات ارایه گردیده است حجم هشت جلد با هم برابر بوده و هر جلدی با سوره‌ای شروع و به سوره‌ای ختم می‌شود.

ترجمه قرآن با شرح واژگان
این ترجمه به صورت ترجمه مقابل می‌باشد و در حاشیه هر صفحه قرآنی لغات همان صفحه با شرح لغت آمده است این ترجمه و شرح همراه آن در دو قطع وزیری و جیبی با خط عثمان طه عرضه شده است.
حق با کیست؟ (مناظره مذاهب اسلامی با وهابیت)
قالب این کتاب به صورت مناظره و قابل فهم برای عموم مردم می‌باشد و مشتمل بر طرح شبهات وارده از طرف وهابیون به شیعه و پاسخ آنهاست. همچنین تفاوت آرای موجود بین خود مذاهب اهل سنت با فرقه وهابیت نیز آشکار می شود مطالعه این کتاب خصوصاً به جوانان و دانشجویان توصیه می‌شود.
طراوت عفاف
این کتاب مشتمل بر نظر قرآن راجع به مساله عفاف و طرح مساله حجاب می‌باشد همچنین در ارتباط با محتویات این کتاب، سوالنامه‌ای نیز طراحی شده که در اجرای طرح مطالعه و مسابقه کتاب استفاده می‌شود.
آموزش ترجمه قرآن و نکات تفسیری
متد آموزشی ترجمه و تفسیر قرآن کریم که طی سی سال تکمیل گردیده و ثمره تجربه سی ساله نگارنده می باشد و مرتبا در طی این مدت بازنگری شده و نقایص آن برطرف گردیده و در نهایت در پنج ترم به صورت پنج مجلد تنظیم شده است کتاب دارای لغت‌نامه، آموزش ترجمه، و تمرین‌های متعدد می‌باشد جزء اول قرآن کریم، پایه کار بوده و روش فوق قابل تطبیق به تمام اجزاء قرآن کریم می‌باشد.
همچنین در غرفه نشر آوای قران سایر آثار استاد ابوالفضل بهرام‌پور همچون اخلاق و عرفان در سوره حجرات، تفسیر سوره لقمان، نگاهی به صوره محمد (ص) ، یس قلب قرآن، سوره ملک، نماد قدرت، تفسیر سوره کهف، تفسیر سوره هل اتی، روش تدریس ترجمه قرآن (جزء یکم و سی‌ام).، ستون خیمه (اهمیت نماز)، تفسیر عرفانی مناجات التائبین.، مناظره علی و سعید (پس او را که آفریده؟)، در موضوع رد تسلسل و دور به زبان ساده، پیمان پارسایی (آداب عرفانی حج) نیز عرضه می شود.
پایان پیام/

 

کد خبر 383847

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha