تجلیل از سه عکاس برتر قرآنی

خبرگزاری شبستان: مراسم اختتامیه گالری عکس نمایشگاه قرآن با موضوع قرآن، شب های قدر، افطار امروز ساعت 17 برگزار و از سه عکاس برتر تجلیل شد.

رسول اولیاء زاده، مسئول غرفه گالری عکس و مدیر خانه عکاسان، با اشاره به عکس های به نمایش در آمده ویژه بازدیدکنندگان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: پس از اعلام فراخوانی در سطح کشور و ارسال بیش از چندین تابلو عکس با موضوع قرآن، شب های قدر، مفاهیم قرآن، قرآن در سفره افطار و... نزدیک به 138 اثر منتخب در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن برای بازدید عموم به نمایش در آمد.
وی افزود: از این آثار که در گالری عکس نمایشگاه قرآن قرار دارد سه اثر شایسته دریافت جایزه نقدی هستند که به نفر اول مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان، به نفر دوم مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان و به نفر سوم مبلغ 900 هزار تومان تقدیم می شود.


گفتنی است مراسم اختتامیه گالری عکس بیست ودومین نمایشگاه بین المللی قرآن امروز ساعت 17 با حضور داوران و کارشناسان مربوط به حوزه عکاسی برگزار و از سه نفر اول تجلیل به عمل آمد.
اولیاء زاده تصریح کرد: پس از اتمام مراسم اختتامیه این گالری عکس به کار خود پایان می دهد.همچنین در مدت برگزاری این نمایشگاه عکس نسبت به دوره گذشته که در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن میزبان بازدیدکنندگان بودیم شاهد رشد حضور و استقبال مردمی هستیم.
با توجه به اینکه فراخوان حضور در گالری عکس امسال در سطح کشوری بود اما اغلب آثار متعلق به شهر تهران است ولی تابلو عکس هایی نیز از کاشان، کردستان و... در این مسابقه حضور داشتند.
رییس خانه عکاسان گفت: داوری این آثار در دو مرحله ورود به بخش گالری و انتخاب برای دریافت جایزه برتر انجام شد که مهم ترین شاخصه های این عکس ها برای انتخاب تکنیک عکاسی،قالب بندی مناسب، توجه به موضوع و... بوده است.
وی عنوان کرد: گالری عکسی ویژه نمایشگاه قرآن در سال های آینده برای عکاسان مبتدی برگزار کنیم.


 پایان پیام/

 

کد خبر 384431

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha