نرم افزار «خورشید ری» آستان مقدس عبدالعظیم حسنی را معرفی می کند

مدیرغرفه موسسه یاس مدیا سپهر از ارائه نرم افزار «خورشید ری» که به معرفی آستان مقدس شاه عبدالعظیم حسنی می پردازد ، در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبرداد.

فاطمه طالبان ، مدیرغرفه موسسه یاس مدیا سپهر در بخش رسانه های دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به نرم افزارهای ارائه شده توسط این موسسه در نمایشگاه قرآن اظهارداشت: نرم افزار «دانی و حیوانات» از 5 دایره المعارف و 20 کتاب تهیه شده است و به معرفی 300 پستاندار ساکن خشکی می پردازد که متناسب با کودکان 4 تا 14 سال و دانش آموزان تهیه شده است.
وی ادامه داد: نرم افزار «دانی و پرندگان» ، اولین نرم افزار علمی ، فرهنگی و آموزشی تولید شده در خصوص 150 پرنده است و در این دو نرم افزار قصص قرآنی در خصوص حیوانات و پرندگان نیز ارائه شده است و اسامی حیواناتی که در قرآن ذکر شده را مطرح کرده است.


طالبان با اشاره به نرم افزار «خورشید ری» گفت: در این نرم افزار آستان مقدس عبدالعظیم حسنی همراه با تصاویر معرفی شده است و ادعیه ها ، تواشیح و سخنرانی های مرتبط با این حضرت نیز ارائه شده است.
مدیرغرفه موسسه یاس مدیا سپهر با بیان اینکه امکان جستجو در میان کتاب های کتابخانه آستان مقدس عیدالعظیم حسنی از دیگر امکانات این نرم افزار است ، تصریح کرد: نقشه حرم و صحن های آن با قابلیت مکان بابی در این نرم افزار ارائه شده است.
وی با انتقاد از برگزاری نمایشگاه قرآن در فضای باغ موزه دفاع مقدس تصریح کرد: بخش رسانه های دیجیتال امسال در فضای کاملا باز و در زیر نور خورشید قرار گرفته است که باتوجه به ماه رمضان مشکلاتی را هم برای غرفه داران و هم بازدیدکنندگان ایجاد کرده است.
 

طالبان با اشاره به غرفه های اختصاص یافته در این دوره گفت: امسال غرفه ها را بصورت 4 متر مربعی به هر بخش ارائه می دهند که متاسفانه تنها عرض یک متری و طول 4 متری دارد که طول آن قابل استفاده نیست و بصورت انباری غیر ضروری است و فقط یک متر آن در مقابل دید بازدیدکنندگان است . به جهت عدم استقرار دوربین های مداربسته متاسفانه بسیاری از محصولات غرفه ها به سرقت رفته است.

 


 

 

پایان پیام/

کد خبر 384420

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha