مسابقه خلاصه نویسی تفسیر سوره یس در نمایشگاه بین المللی قرآن

خبرگزاری شبستان: مسابقه خلاصه نویسی تفسیر سوره یس در بخش بانوان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، موسسه معارف اسلامی امام رضا(ع) در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بخش های متنوعی حضور پیدا کرده است که یکی از این غرفه ها به مسابقه کتاب خوانی درباره تفسیر سوره یس اختصاص یافته است.
در این غرفه پنج کتاب با عناوین «قلب قرآن» نوشته حجت الاسلام والمسلمین محمد عبداللهیان در دو جلد، «گلستان یس و وبلاگ های یاسینی»، «یاسین، آب حیات؛ شناخت مناقب و فضائل سوره یس به زبان هنر» و «گفتگوی دوست با یاسین» نوشته ابوالفضل هدایتی برای بازدیدکنندگان ارائه شده است.
علاقه مندان می توانند در این غرفه به انتخاب خود بخشی از کتاب را انتخاب کنند و آن را مطالعه کنند و سپس چکیده آن را تحویل دهند و در مسابقه این غرفه شرکت کنند. هر شب یه یک نفر از افراد جوایزی از محصولات فرهنگی داده اهدا می شود.
علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند تا نیمه ماه مبارک رمضان از ساعت 18 تا 24 به غرفه بانوان قرآن پژوه در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم واقع در باغ موزه دفاع مقدس مراجعه کنند.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 382256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha