استقرار 100 نیروی آتش نشانی برای برقراری امنیت در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری شبستان: همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن روزانه 100 نیروی آتش نشانی برای برقراری امنیت در باغ موزه دفاع مقدس محل برگزاری نمایشگاه مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن همزمان با ماه پر فیض رمضان میزبان علاقه مندان آستان قرآن کریم است.برقراری امنیت یکی از مهم ترین اقدامات برای پیش گیری از هر نوع حادثه احتمالی است که به منظور برقراری امنیت و ایمنی شهروندان در بیست و دومین نمایشگاه قرآن، نیروها و تجهیزات سازمان آتش نشانی، نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی و ساماندهی در این محل مستقر شدند.
مهم ترین وظیفه نیرو های مستقر آتش نشانی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن برقراری امنیت در داخل بخش ها و غرفه های مختلف است تا حادثه ای در حین بازدید مردم اتفاق نیفتد.

برای پیش گیری از حوادث غیر مترقبه، عوامل سازمان آتش نشانی در 12 نقطه حادثه خیز محوطه و اطراف نمایشگاه از جمله بوستان طالقانی و خیابان سرو مستقر شده اند.همچنین این نیروها در طی برگزاری نمایشگاه با سرکشی مداوم نواقصی احتمال را به غرفه داران گوشزد می کنند.
بنابراین گزارش نیروها و تجهیزات سازمان آتش نشانی، دو ساعت قبل از شروع نمایشگاه تا دو ساعت پس از در محل حضور دارند و هر شب 14 دستگاه خودرو،8 دستگاه موتور سیکلت با حضور 100 نیرو وظیفه برقراری امنیت را برعهده دارند.


تجهیز سیستم آتش نشانی به 6 دستگاه خاموش کننده سیار، استقرار 14 دستگاه خودروی اطفای حریق و امدادی، گشت ایمنی سیار در کل محوطه توسط موتورسواران و همچنین آموزش نحوه اطفای حریق به غرفه داران و اهدای کپسول آتش نشانی به آنها، از جمله تمهیدات پیش بینی شده برای تأمین ایمنی بازدید کنندگان است.

همچنین یک واحد آتش نشانی نیز در خارج نمایشگاه بین المللی قرآن در حال آماده باش برای موقعیت های اورژانسی مستقر است.گفتنی است، اغلب نیروهای اعزامی از مناطق 1،2و3 شهر تهران هستند.
شایان ذکر است بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو ،مقابل بوستان طالقانی برپا شده است و از سوم تا 26 تیرماه از ساعت 18 تا 24 پذیرای مردم قرآن دوست کشورمان است.
پایان پیام/

 

 

کد خبر 384121

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha