ارائه دانشنامه فاطمی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

خبرگزاری شبستان: مسئول غرفه سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از ارائه دانشنامه فاطمی برای نخستین بار در این دوره نمایشگاه خبر داد.

غلامرضا نصرتی ، مسئول غرفه سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه این انتشارات امسال 193 اثر به نمایشگاه ارائه کرده است ، اظهارداشت : کتب «قرآن و معرفت شناسی» ، «فقه سیاسی و جمهوری اسلامی» ، «خدا در تصور اسلام» ، «مصلحت در فقه سیاسی شیعه» ، «عدالت سیاسی» و «آشنایی با بازار بورس» از آثار جدید التالیف ارائه شده به این دوره نمایشگاه است.
وی ادامه داد: عرفان ، فقه و حقوق ، معرفت شناسی ، دنیا پژوهی ، قرآن پژوهی ، سیاست و اخلاق از موضوعات آثار ارائه شده است.


نصرتی با اشاره به اینکه دانشنامه فاطمی در 6 جلد توسط این انتشارات امسال برای نخستین بار ارائه شده است ، تصریح کرد : در جلد اول این کتاب ؛ حیات ، منزلت و شخصیت حضرت زهرا (س) ، در جلد دوم ؛ حیات ، منزلت و شخصیت حضرت زهرا (س) ، در جلد سوم ؛ حکمت و معارف فاطمی ، در جلد چهارم ؛ زن و خانواده و مباحث حقوقی ، در جلد پنجم ؛ زن و خانواده و مباحث حقوقی و در جلد ششم ؛ زن و خانواده و مباحث اجتماعی مورد بحث قرار می گیرد.
مسئول غرفه سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد : دانشنامه فاطمی توسط مرکز پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی استان قم و تحت نظارت حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر رشاد تالیف شده است.
پایان پیام/.
 

کد خبر 383086

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha