عرضه قرآن مصحف التجوید با 8 نوع تجویدخاص در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری شبستان: مسئول غرفه دارالمعرفه سوریه گفت: قرآن مصحف التجوید با ارائه 8 رنگ برای تجوید های خاص چاپ کشور سوریه در این غرفه عرضه شده است.

یاسین ربیعی زاده، مسئول غرفه دارالمعرفه سوریه در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن در گفتگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه امسال باتوجه به ناآرامی های کشور سوریه تنها با 48 اثر به نمایشگاه آمده است، اظهارداشت: قرآن، رحل، جعبه های قرآنی در جنس های فلز، چوب ، مخمل و PVC از جمله آثار این غرفه در نمایشگاه است.
وی ادامه داد: قرآن مصحف التجوی که در آن 8 نوع تجوید خاص با 8 رنگ مختلف مشخص شده است و هرکدام دارای قواعد تجوید خاص است ارائه شده است که از محصولات ویژه دارالمعرفه و چاپ کشور سوریه است.


وی با انتقاد از برگزاری نمایشگاه قرآن در فضای باغ موزه دفاع مقدس تصریح کرد: بخش فروش امسال در کنار پارک طالقانی قرار گرفته است که متاسفانه شاهد صحنه هایی دور از شان قرآن در این فضا هستیم.
ربیعی زاده ادامه داد: همچنین هر ساله برای انتشارات خارجی فضای رایگان اختصاص پیدا می کرد و حتی برای مهمانان خارجی ما نیز محل اسکان و پذیرایی رایگان اختصاص پیدا می کرد که متاسفانه امسال نه تنها برای مهمانان تسهیلاتی در نظر گرفته نشد بلکه برای غرفه نیز مبلغی به عنوان اجاراه از هرکدام اخذ شد و غرفه هایی نامناسبی هم اختصاص پیدا کرد.
پایان پیام/.
 

کد خبر 383491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha