ثبت نام دوره های غیر حضوری غدیرشناسی با تخفیف ویژه

خبرگزاری شبستان؛ ثبت نام دوره های ویژه غدیر شناسی سطح یک در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با تخفیف ویژه صورت می گیرد.

سید محمد میر آقا بابا مدیر روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر در نمایشگاه بین المللی قرآن در مورد فعالیت های این مرکز به خبرنگار سرویس قران و معارف خبرگزاری شبستان گفت: بنیاد بین المللی غدیر در جهت رسیدن به اهداف خود، با ایجاد تشکیلات و دفاتر نمایندگی در مراکز استانها، خارج از کشور و دستگاههای اجرایی؛ به انجام ماموریتها و فعالیتهای مهم فرهنگی می پردازد و هر فرصتی را برای رسیدن به اهداف و تعهدات خود مغتنم می شمارد و از این روی نمایشگاه قرآن مکان مناسب برای این امر مهم است.
وی با بیان اینکه ریاست نمایندگی‌های بنیاد بین‌المللی غدیر در استان‌ها را نمایندگان محترم مقام معظم رهبری برعهده دارند گفت: خوشبختانه مراکز استانی رونق خوبی گرفته اند و در نمایشگاه قرآن نیز آثار و فعالیت های مراکز استانی به نمایش گذاشته شده است.


وی در توضیح اهداف بنیاد بیان کرد: تبیین، تبلیغ و ترویج رویداد عظیم غدیر و توجه دادن افکار مسلمانان جهان به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ غدیر در جوامع اسلامی در راستای ایجاد همدلی و وحدت بین مسلمانان و تشویق به همگرایی و هماهنگی جوامع از اهداف اصلی بنیاد بین المللی غدیر است.
مدیر روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر افزود: در نمایشگاه قرآن محصولات همایش های علمی پژوهشی و تولیدات این مرکز به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می گیرد.
وی همچنین از برگزاری دوره های غیر حضوری غدیرشناسی سطح یک خبر داد و گفت: آشنایی با فضائل امیرالمؤمنین(ع)، امامت و ولایت در قرآن، در آینه احادیث، در منابع اهل سنت، وحدت امت اسلامی، خطبه غدیر، آشنایی با فرق اسلامی، پاسخ‌گویی به شبهات و ... از مواد آموزشی این دوره است که در دانشگاه الزهرا (س) و زیر نظر اساتید آن برای اقشار مختلف برگزار می شود.


وی ادامه داد: دوره های مذکور 4 الی 5 ماهه هستند و آزمون آن به صورت اینترنتی برگزار و به شرکت کنندگان گواهی سطح یک غدیر شناسی اعطا می شود.
میرآقا بابا از اعلام آمادگی بنیاد بین المللی غدیر به جهت برگزاری دوره های غدیر برای موسسات و نهادها خبر داد و گفت: همه مساجد، تکایا، نهادها و موسسات چنانچه مایل به برگزاری این دوره برای زیر مجموعه های خود باشند، این مرکز آمادگی لازم را برای فرستادن استاد دارد و علاوه بر آن در نمایشگاه قرآن این دوره ها که شامل یک پَک آموزشی غنی است با 60 درصد تخفیف ثبت نام می شود و علاقمندان می توانند با پرداخت هزینه 20 هزار تومانی در این دوره ها شرکت نمایند.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 383708

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha