پیش بینی 20 غرفه در نمایشگاه بزرگ قرآنی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از ۲۰ غرفه در نمایشگاه قرآنی پیش بینی شده، افزود:برنامه های فرهنگی و هنری و مسابقات قرآنی در بخش های مختلف نمایشگاه اجرا می شود.

امین کمالوندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج از برپایی نمایشگاه بزرگ قرآنی در یاسوج خبر داد و گفت: این نمایشگاه قرآنی از تاریخ 17 تا 31 تیر(10 تا24 رمضان) امسال و در ابتدای سه راه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج برگزار می شود.

کمالوندی با بیان این که بیش از 20 غرفه قرآنی در این نمایشگاه پیش بینی شده است، افزود: برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و نیز مسابقات قرآنی در بخش های مختلف در این نمایشگاه اجرا خواهد شد.

وی برخی غرفه های پیش بینی شده در این نمایشگاه را شامل غرفه "قرآن بخوانید و جایزه بگیرید"، "نقاشی بکشید و جایزه بگیرید"، غرفه "قصه های قرآنی بخوانید و جایزه بگیرید"، غرفه خاص معلولان و توانمندی های آنان و غرفه "حجاب و عفاف" عنوان کرد.

این مسئول فرهنگی و هنری عنوان کرد: ساعات فعالیت این نمایشگاه صبح ها ازساعت 9 صبح تا 13 و عصرها نیز از 17 تا ساعت 21 خواهد بود.

کمالوندی به اجرای برخی فعالیت های قرآنی و فرهنگی در طول ماه مبارک رمضان امسال در کهگیلویه و بویراحمد اشاره و افزود: 23 شب با قرآن در 23 مسجد استان یکی از مهم ترین این برنامه هاست.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری شب شعر به مدت هشت شب و اجرای طرح "سفره کریمانه" به مناسبت ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) با عنوان هر قرص نان یک صلوات تقدیم به این امام همام از سایر برنامه ای ویژه قرآنی و معنوی در طول ماه مبارک رمضان امسال خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان پخت نان 20 نانوایی در شیفت عصر را در این مدت خریداری و هر فرد می تواند پنج قرص نان رایگان دریافت و به ازای آن یک صلوات را به ساحت مقدس امام حسن مجتبی (ع) تقدیم کند.

کمالوندی برپایی ایستگاه های صلواتی در شب های قدر و برگزاری سومین جشنواره کتابت سوره های مبارک قدر و فجر را از سایر برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و قرانی به مناسبت ماه مبارک رمضان امسال در این استان اعلام کرد.
پایان پیام/

کد خبر 383346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha