حضور دبیرخانه کانون های مساجد استان اصفهان در یازدهمین نمایشگاه قرآن

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجداستان اصفهان گفت: همزمان با یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، غرفه دبیرخانه و خبرگزاری شبستان در نمایشگاه فعال است.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با رویکرد "سبک زندگی قرآنی" همزمان با ماه مبارک رمضان از " 18 - 24 تیر" با حضور فعالان قرآنی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برپا می شود.

 

وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال های گذشته، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در این نمایشگاه دارای غرفه است و ضمن معرفی این پایگاه مهم دینی و فرهنگی به مخاطبان در قالب بروشور و کاتالوگ، کلیه دستاوردهای کانون های مساجد در بخش های قرآنی و فرهنگی را نیز به نمایش می گذارد.

 

حجت الاسلام معتمدی گفت: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام اوقات فراغت، کلیه مخاطبان در جریان برنامه های قرآنی، آموزشی و فرهنگی کانون های مساجد نیز قرار می گیرند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان همچنین از حضور خبرنگاران شبستان در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان خبر داد و گفت: خبرنگاران خبرگزاری شبستان اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری، ضمن معرفی فعالیت های این خبرگزاری از طریق بروشور و کارت ویزیت، اخبار مربوط به نمایشگاه را در قالب مصاحبه، خبر و گزارش ارائه می دهند.

 

پایان پیام/

کد خبر 383250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha