پایگاه اطلاع‌ رسانی و تالیفات آیت‌الله محسن حیدری رونمایی شد

خبرگزاری شبستان: پایگاه اطلاع رسانی و تالیفات دکتر محسن حیدری، نمایده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته(16 تیر) در حاشیه نمایشگاه قرآن کریم استان افتتاح و رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، آیت‌ الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، در این مراسم ضمن تسلیت سارزو وفات حضرت خدیجه(س) و تقدیر و تشکر از کسانی که در راه اندازی این پایگاه اطلاع رسانی همکاری و همراهی کردند، گفت: هدف ما از راه اندازی این پایگاه ارائه خدمات فرهنگی و اطلاع رسانی پیرامون موضوعات اعتقادی به جامعه بود.

 

لفته منصوری، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از این حرکت فرهنگی، افزود: علمای شیعه به ویژه در خوزستان در همه عرصه ها حضور دارند و صاحب تفکر هستند و ما علاوه بر شبکه ماهواره ای الاهواز که با همت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان راه اندازی شده امروز شاهد افتتاح و رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله دکتر حیدری هستیم.

 

وی افتتاح این پایگاه را نویدی برای افتخار آفرینی علمای خوزستان و ارتباط هر چه بیشتر شیعیان با سایر جوامع اسلامی و غیر اسلامی دانست و تصریح کرد: به حقیقت در شرق و غرب این کره خاکی علمایی همانند علمای شیعه و جود ندارند که هم در میدان جنگ حاضر باشند و هم در زمینه‌های دینی حضور فعال داشته باشند.

 

منصوری، با اشاره به نقش بسزای این پایگاه اطلاع‌ رسانی در فعالیت های فرهنگی و دینی، به ذکر پیشنهادهایی برای بهره مندی بیشتر کاربران و علاقه مندان از این پایگاه پرداخت و اضافه کرد: فعال سازی سامانه ارسال پیامک، عضویت علاقه مندان، خدمات آر اس اس، افزودن زبان های انگلیسی و اردو به سایت و... از جمله این پیشنهادات است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 383509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha