جلد دوم کتاب «ستاره های نبرد هوایی» برای نخستین بار در نمایشگاه قرآن

جلد دوم کتاب «ستاره های نبرد هوایی» برای نخستین بار در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن توسط انتشارات سوره مهرعرضه شده است.

سامان بورقانی ، مدیرغرفه انتشارات سوره مهر در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن در گفتگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان ، با بیان اینکه این انتشارات امسال بیش از 200 اثر را به نمایشگاه عرضه کرده است ، اظهار داشت : امسال چندین عنوان کتاب جدیدالچاپ ازجمله ؛ آن 23 نفر ، تکاوران نیروی دیرایی خرمشهر ، زندان الرشید ، دست خدا ، جلد دوم ستاره های نبرد هوایی (خاطرات خلبانان هوانیرو) ، رمان انجمن مخفی ، از تهی سرشار و پنجره های تشنه در نمایشگاه قرآن عرضه شده است.
وی ادامه داد: همچنین آثار مشهور این انتشارات همانند ؛ لشگر خوبان ، دا ، نورالدین پسرایران ، پایی که جاماند که مورد تغریض مقام معظم رهبری نیز واقع شده اند هم ارائه گردیده است.


بورقانی با اشاره به دیگر کتاب جدید این انتشارات به نام «من و کتاب» افزود : این کتاب در بردارنده تمام کتاب هایی است که مقام معظم رهبری از این انتشارات مطالعه کردند و در مورد آنها دست نوشته ای ارائه کردند که به نوعی راهنمای مطالعه افراد می تواند باشد.
مدیرغرفه انتشارات سوره مهر در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن با بیان اینکه کتاب «نگهبان نماز» از جمله آثار این انتشارات است که متناسب با نمایشگاه و براساس داستان های نقل شده حیوانات در قرآن تالیف شده است، تصریح کرد : «کتاب پنجره های تشنه» از کتب جدید الچاپ این انتشارات ، روایت انتقال ضریح امام حسین (ع) از قم تا کربلاست که هم بصورت مستند و هم تصویری به این رویداد پرداخته است.
 

وی با اشاره به مجموعه 4 جلدی دارو دسته دارعلی که روایتی طنز از دوران دفاع مقدس است ، گفت: این مجموعه با عناوینی چون ؛ «گردان بلدرچین ها» ، «برانکارد دربستی» ، «آمبولانس شتری» و «تویوتا خرگوشی» در نمایشگاه ارائه شده است که با استقبال بازدیدکنندگان هم مواجه شده است.
بورقانی اضافه کرد: کتاب های «پایی که جاماند» ، «فیزبوک» (شعر طنز) ، « دارو دسته دارعلی » ، «رفاقت به سبک تانک» و «فرزندان ایرانی» جز آثار پرفروش این انتشارات تاکنون در نمایشگاه قرآن است.
مدیرغرفه انتشارات سوره مهر با انتقاد از برگزاری این نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس گفت: برگزاری نمایشگاه در این فضا تصمیمی بی خردانه بوده است زیرا هم از لحاظ فضا و بازدیدکننده و هم خدمات رفاهی سطح نمایشگاه کاهش یافته است و با موازی کاری صورت گرفته بخشی از بازدیدکنندگان و غرفه داران به مصلی تهران رفته اند.
 

 

 

پایان پیام/

 

کد خبر 384178

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha