موبایل های آندرویدی خود را قرآنی کنید

خبرگزاری شبستان: شرکت نرم افزاری ترنم در بخش رسانه های دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه قرآن، دانشنامه قرآنی شمیم وحی را ویژه گوشی های آندرویدی ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 25 شعبان کار خود را در باغ موزه دفاع مقدس آغاز کرده است و یکی از بخش های پرطرفدار امسال، رسانه های دیجیتال است که با استقبال مردم و همچنین ارائه محصولات متنوع از سوی غرفه ها همراه است.

 

براساس این گزارش، در غرفه شرکت نرم افزاری ترنم در این بخش، علاقه مندان می توانند دانشنامه قرآنی شمیم وحی را ویژه گوشی های آندرویدی تهیه کنند.
 

این گزارش می افزاید: دانشنامه قرآنی شمیم وحی دارای متن کامل قرآن با فونت عثمان طه و نیریزی است که ترجمه هر عبارت به انگلیسی و فارسی نیز ارائه شده است، همچنین 11 دوره ترتیل اساتید برجسته مصری و 11 دوره تفسیر و 3 دوره ترجمه گویا نیز در آن ارائه شده است. بوسیله این نرم افزار می توان آیات قرآن و ترجمه های آن را بصورت پیامک ارسال کرد.
 

این گزارش حاکیست، امکان یادداشت برداری، جستجوی آسان، لیست کامل موضوعات قرآنی، استخاره با قرآن و دانستنیهای قرآنی از دیگر بخش های این دانشنامه است که در نخسه های 2/2 به بالای آندروید قابل اجراست.
پایان پیام/

کد خبر 382292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha