درمان مشکلات روحی با آموزه های قرآن نهج البلاغه

خبرگزاری شبستان: علاقه مندان به بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن می توانند با مجموعه کلاس های آموزش مهارت زندگی با محوریت نهج البلاغه آشنا شوند.

استاد علی محمدی، کارشناس مشاوره های عقیدتی و مجری طرح کلاس های آموزشی سبک زندگی با محوریت نهج البلاغه با بیان این مطلب که بسیاری از مشکلات اجتماعی و فردی به کمک پیوند با آموزه های گوهربار حضرت علی(ع) حل می شوند،در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: این مجموعه کلاس های آموزشی اقدام به برگزاری مشاوره های تضمینی از قرآن و نهج البلاغه به صورت کاربردی می نماید و با توجه به اینکه رشته اصلی خودم روانشناسی از دیدگاه نهج البلاغه و قرآن کریم است به صورت کامل بر آن اشراف دارم.

مهم ترین رویکرد این کلاس های آموزشی معالجه انواع افسردگی ها، پرخاشگری، مشکلات روحی روانی با معنوی درمانی است که تاکنون موفق به حل صدها مشکل عقیدتی در کنار مشاوره و روانشناسی امور تربیتی و غیره است.
محمدی افزود: باتوجه به اینکه سبک زندگی قرانی به عنوان یکی از منویات مقام معظم رهبری در جامعه مطرح شده است باید این مباحث را به صورت کاربردی در زندگی افراد جاری سازیم و اگر بتوانیم از کارکرد برگزاری نمایشگاه قرآن بهره مندی کامل را داشته باشیم می توان مسیر زندگی انسان ها را تغییر داد.
وی افزود: معرفی مهارت های جدید زندگی با 200 سرفصل در قالب سه روش برگزاری کلاس های آموزشی، جلسات سخنرانی، مشاوره های حضوری شامل 19 طرح درس از ویژگی های کلاس های آموزش درمانی قرآن و نهج البلاغه است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 382008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha