نمایشگاه بین المللی قرآن ویترین فعالیت های قرآنی یکساله کشور است

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه خبرگزاری شبستان ، نمایشگاه بین المللی قرآن را ویترینی برای فعالیت های قرآنی یکساله کشور توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان ، لاله افتخاری در بازدید از غرفه خبرگزاری شبستان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به این که نمایشگاه قرآن عرضه گاهی برای توانمندی های قرآنی کشور است، اظهار داشت: گروه های مختلف قرآنی با عشق و ارادت، آثار و محصولات خود را در نمایشگاه عرضه می کنند که کاری بسیار ارزشمند و ویترین فعالیت های قرآنی یکساله کشور محسوب می شود.


وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن محلی برای تبادل تجربیات و شناسایی خلاهاست افزود: نمایشگاه بین المللی قرآن پاتوقی برای قرآنیان، قرآن دوستان و قرآن پژوهان است.
افتخاری برگزاری نشست های علمی در حاشیه نمایشگاه بین المللی قرآن را بسیار ارزشمند توصیف و تصریح کرد: نباید تنها به تبلیغ و ترویج ظاهر قرآن بپردازیم بلکه هم ظاهر و هم محتوا را باید مد نظر قرار دهیم که این نشست های علمی به سمتی حرکت می کنند تا نمایشگاه را به پاتوقی برای صاحب نظران و اساتید قرآنی تبدیل و آنها را گردهم جمع کند تا نظرات خود را مطرح کنند و این کاری ارزشمند است.


نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در فضای مصلی تهران به جهت شناخته شدن و یکپارچه بودن دارای مزایای بسیاری بود، گفت: برگزاری نمایشگاه در فضای باغ موزه دفاع مقدس موجب سوق حال و هوای بازدیدکنندگان به سمت خاطرات هشت سال دفاع مقدس می شود که در حقیقت تجلی آیات قرآن در خصوص صبر، جهاد و از خود گذشتگی و ... بود و این ارزشها هم اکنون در فضای نمایشگاه قرآن برای بازدیدکنندگان تکرار می شود.

 

 

 

 


پایان پیام/

کد خبر 382037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha