ارائه 21هزار پژوهش قرآنی در مرکز گنجینه نور

خبرگزاری شبستان: گنجینه نور، مرکز بزرگ حفظ و نگهداری پایان نامه‌ها و پژوهش‌های قرآنی است که دارای بانک 21 هزار عددی از مقالات می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ علی منجمی نژاد قائم مقام کمیته بانوان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه کمیته مذکور زیر نظر موسسه معارف اسلامی امام رضا (ع) با در اختیار داشتن 5 بخش مجزا حاضر شده است گفت: پایان نامه های قرآنی، خانواده یاسین، بانوی ایرانی هنر ایرانی، نابینایان و قرآن و حجاب و عفاف بخش هایی هستند که موسسه امام رضا (ع) مدیریت آنها را در اختیار دارد.


وی در مورد غرفه پایان نامه های قرآنی اظهار کرد: موسسه امام رضا (ع) قم اولین موسسه ای است که دارای بزرگترین بانک مقالات مذهبی در ایران است و توانسته طی 20 سال تلاش مداوم از سال 1373، به جمع آوری بیش از 21 هزار پایان نامه و پژوهش قرآنی از تمامی دانشگاه های سراسری کشور بپردازد که 80درصد این مقالات متعلق به بانوان می باشد.
وی با بیان اینکه در بخش پایان نامه های قرآنی امکان مشاهده و فیش برداری از تمامی 21هزار مقاله به صورت آنلاین و دیجیتال فراهم است گفت: 300 جلد از پایان نامه های مذکور نیز به صورت کتاب چاپ شده اند که امکان استفاده از آنها مهیا است.


وی با معرفی سایت گنجینه نور خاطر نشان کرد: گنجینه نور؛ مرکز بزرگ حفظ و نگهداری پایان نامه‌ها و پژوهش‌های قرآنی است و یکی از زیر مجموعه های موسسه امام رضا (ع) می باشد که علاوه بر شناسایی و گردآوری پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های قرآنی، به ارزیابی و ارزشگذاری پایان‌نامه‌ها به منظور برطرف نمودن معایب و نواقص آنها و ارائه ی اولویت‌های پژوهشی و کشف خلأهای پژوهشی و تعیین موضوعاتی که به آنها پرداخته نشده و یا کمتر مورد پژوهش قرار گرفته است نیز می پردازد.
منجمی نژاد از راه اندازی سایت گنجینه نور خبر داد و گفت: در سایت گنجینه نور امکان رؤیت 15 صفحه اول تمامی پایان نامه وجود دارد که امکان جستجو در عنوان پایان نامه، جستجو در نام نویسنده، استاد راهنما و جستجو در نام مرکز آموزش عالی را دارا می باشد.
 

پایان پیام/

کد خبر 382231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha