با "تابلوهای باور" حس ماندگاری را تجربه کنید

خبرگزاری شبستان: بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی قرآن با خرید تابلوهای مصور باور حس ماندگار قرآنی را تجربه می کنند.

علی مجیدی مسئول غرفه حس ماندگار با اشاره به اهم دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه بین المللی قرآن به خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: همان طور که می دانید عمل هر انسان برگرفته از اندیشه ها و افکارش است بر همین اساس طرح تابلوهای باور بهترین اندیشه یعنی آیات قرآن کریم را به شیوه های جذاب در ذهن مخاطب حک می کند.با بهره گیری از روان شناسی رنگ و نقش و نگار هنری آیات قرآن را به صورت خودآگاه و ناخودآگاه به یاد انسان می اندازد.

وی با اشاره به ماهیت این محصول تصریح کرد: جهان پیرامون ما و تجارت زندگی‌مان بازتابی از درونیات و عملکرد ما هستند. اندیشه‌های ما احساسات، کلام، عملکرد و آثار ما را می‌سازند. آنچه می‌بینیم و می‌شنویم در شکل‌گیری اندیشه‌های ما بسیار موثر هستند.

مجیدی عنوان کرد: تابلوهای باور بر اساس این اصل و در جهت تغییر و جهت‌دهی افکار و احساسات ما تهیه و تولید می‌شوند ما معتقدیم که تهیه این بسته و نصب تابلوهای آن در محیط کار و زندگی می‌تواند اثرات بسیار زیادی بر افکار، احساسات و تجربه‌های زندگی ما داشته باشند.
همچنین محتویات این محصول بر اساس ترکیبی از هنر و علم روان‌شناسی نوین تهیه و تولید شده‌اند.

مجیدی با اشاره به برخی ازآثار و فواید محصول تابلوهای باور اظهار کرد: تغذیه شعوری ذهن و مغز مخاطبان و تغییر افکار و اندیشه‌های ایشان، تاثیر غیرمستقیم بر ضمیر ناخودآگاه در جهت موفقیت و خوشبختی، تغییر نگرش‌ها و باورها در اثر دیدن مستمر و تکرار ناخودآگاه عبارت‌های القایی ، افزایش احتمال آشکارسازی وقایع مطلوب و تحقق اهداف و آرزوها، یادآوری مرتب مفاهیم معنوی و عرفانی همراه با عکس‌های زیبا و جذاب ، تغییر احساسات و روحیات مخاطبان در اثر القائات بصری از جمله آثار و فواید این محصول است.

وی افزود: نصب راحت و آسان بر روی انواع سطوح چوبی، فلزی، پلاستیکی، گچی و ...،امکان نصب در محیط‌های مختلف به دلیل تنوع اندازه و سبکی محصول، در دو نوع تخت فوم (سبک) و تخته شاسی (شکیل) با ضخامت‌های مختلف ، قابلیت پیاده‌سازی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و با جملات دلخواه و مطلوب مخاطب،هدیه‌ای ارزشمند برای ارایه به دوستان، بستگان و همکاران در مناسبت‌ها، استفاده از جملات هدفمند و ارزش‌افزا با استفاده از علم روان‌شناسی نوین از جمله ویژگی ها و امتیازات این محصول است.

پایان پیام/
 

کد خبر 382249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha