15 محفل انس با قرآن در مازندران برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مازندران از برپایی 15 محفل انس قرآن کریم با تلاوت " استاد عبدالناصر حرک " قاری مصری ویژه ماه رمضان در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مازندران امروز(12تیر) در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره به برگزاری 15محفل قرآنی با تلاوت " استاد عبدالناصر حرک " قاری مصری در شهرهای این استان، گفت: این محافل در طول ماه مبارک رمضان به همراه مدیحه سرایی و مناجات خوانی برپا می شوند.


وی با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط قرآنی در سطح استان و زمینه‌سازی برای رشد و شکوفایی نخبگان قرآنی از مهمترین اهداف برگزاری محافل انس با قرآن است.


حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به تأثیر برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته بین المللی در بین نسل های جوان و نوجوان، اظهار داشت: محفل های انس با قرآن از هفدهم تیر ماه آغاز می شود و به مدت چهار روز تا بیست و یکم این ماه ادامه خواهد داشت.


وی، همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری مراسم ترتیل‌ خوانی قرآن کریم در آستانه امامزاده عباس(ع) ساری، خبر داد و خاطرنشان شد: این مراسم معنوی بصورت زنده از صدا و سیمای مرکز استان مازندران پخش می‌شود.


حجت‌الاسلام علیزاده، با دعوت از تمامی مردم ولایی و قرآنی استان مازندران برای شرکت در این محافل قرآنی، اذعان داشت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای انس بیشتر با قرآن است.


پایان پیام/

کد خبر 382151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha