برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور "محمد قطب الطویل" قاری مصری

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، از برگزاری محافل انس با قرآن با حضور "محمد قطب الطویل" قاری برجسته مصری از یازدهم تا پانزدهم ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام علی اکبر صفری، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد از برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاری مصری خبر داد و افزود: امسال در ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن با حضور "محمد قطب الطویل" قاری برجسته مصری در شهرستان های خراسان شمالی برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه این محافل از یازدهم ماه رمضان مصادف با هجدهم تیرماه آغاز می شود، افزود: بر اساس برنامه ریزی هایی که صورت خواهد گرفت محافل قرآنی تا پانزدهم ماه رمضان مصادف با بیست و دوم تیرماه در 17 مکان مختلف سطح استان و به مدت پنج روز اجرا می شود.

 بنابر این گزارش، 9 قاری برجسته مصری به دعوت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، برای حضور در محافل قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان به ایران سفر می کنند تا در برنامه های قرآنی که با حضور اقشار مختلف مردم روزه دار در استان های مختلف برگزار می شود، به قرائت قرآن کریم بپردازند.

گفتنی است؛ احمد شحات احمد لاشین، عادل الباز، محمود الشمیس، محمد قطب الطویل، عبدالناصر حرک، محمد شرف الدین، محمد المحمود المریجی، متولی عبدالعال و فاروغ ضیف قاریان برجسته مصری هستند که در محافل انس با قرآن کریم در سطح شهرها و استان ها حضور می یابند.

 پایان پیام/
 

کد خبر 382159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha