تاکید بر توجه ویژه به سبک زندگی اسلامی در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان گفت: خانواده ها در زمینه های مختلف سبک زندگی اسلامی را به ویژه در ماه مبارک رمضان اجرایی کنند.

هادی فیض منش، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در خصوص برکات و فضائل ماه مبارک رمضان به خبرنگار شبستان گفت: اگر می خواهیم در جامعه اسلامی زندگی کنیم باید همه چیز ما از اسلام و فرهنگ دینی ما الگو برداری شود.

 

وی ترویج سبک زندگی اسلامی را مهم ترین راهکار جلوگیری از ورود فرهنگ غربی دانست و اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی در جامعه می تواند مردم را به سوی آموزه های دینی راهنمایی و از ورود فرهنگ غرب در بین خانواده ها جلوگیری می کند.

 

وی به تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمنان سعی می کنند به شیوه های گوناگون و به ویژه معتاد کردن جوانان به مواد مخدر، نسل آینده ساز کشور را از ما بگیرند.

 

فیض منش در ادامه گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که آموزه های ناب اسلامی و قرآنی و سبک زندگی اسلامی بیشتر از گذشته در خانواده ها مورد توجه قرار گیرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در ادامه تحکیم جامعه را در گرو تقویت بنیان خانواده دانست و گفت: تقویت بنیان خانواده از نگاه اسلام بسیار حائز است چرا که استحکام نظام خانواده سبب استحکام جامعه می شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 382542

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha