غنی سازی اوقات فراغت اولویت برنامه های دستگاه های فرهنگی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکانون امام جعفرصادق(ع) مسجدولیعصر(عج) شهمیرزاد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را یکی از اولویت های برنامه ای دستگاه های فرهنگی دانست.

محمدعلی ذاکری درگفتگوباخبرنگارشبستان درسمنان،غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را یکی از اولویت های برنامه ای دستگاه های فرهنگی دانست و گفت: کانون امام جعفرصادق(ع) نیز در این راستا طرح اوقات فراغت را هر ساله اجرا می کند.


وی از اوقات فراغت به عنوان فرصتی مناسب جهت تقویت بنیه های اعتقادی، مذهبی، علمی، فرهنگی و... دانش آموزان یاد کرد و افزود: چه خوب است که با استفاده از محیط معنوی مساجد در جهت تقویت این مسائل در دانش آموزان برنامه ریزی شود.


ذاکری افزود: برنامه های اوقات فراغت در این کانون با هدف غنی سازی اوقات ارزشمند نوجوانان و جوانان،توانمندسازی اعضای کانون ها، ایجاد حلقه های انسجام در بین نوجوانان و جوانان جهت آشنایی و تشریک مساعی در جهت برنامه های مختلف طول سال و شناسایی افراد مستعد و متخصص جهت جذب به عنوان اعضای فعال کانون ها برگزار می شود.


مدیرکانون امام جعفرصادق(ع) مسجدولیعصر(عج) شهمیرزاد افزود: این کانون در زمینه های مختلف علمی، مذهبی، دینی و ورزشی و... برای نوجوانان برنامه های اوقات فراغت دارد.

ذاکری همچنین با اشاره به ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برپایی نماز جماعت همراه با احکام، جزء خوانی قرآن کریم ومراسم افطاری درشبهای قدر از برنامه های کانون امام جعفرصادق(ع) مسجدولیعصر(عج) است.

پایان پیام/
 

کد خبر 382885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha