مدیران، نخبگان و فعالان فرهنگی مشهد در حرم رضوی معتکف می شوند

خبرگزاری شبستان: معاون ارتباطات و ساماندهی موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان مدیران، نخبگان و فعالان فرهنگی در محل مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، صادق حسین زاده ملکی، معاون ارتباطات و ساماندهی موسسه جوانان آستان قدس رضوی اظهار داشت: مدیران، نخبگان و فعالان فرهنگی مشهد در روزهای 24، 25 و26 رمضان درحرم رضوی معتکف می‌شوند.


وی با بیان اینکه علاقمندان برای حضور می توانند از16 تا 21 تیرماه برای ثبت نام اعتکاف رضویون اقدام کنند، افزود: باید به سایت این موسسه به نشانی http://javan.aqr.ir مراجعه کنند.


حسین زاده ملکی با اشاره به اینکه با توجه به استقبال گسترده جوانان برای شرکت در این مراسم معنوی و محدودیت‌های شبستان‌های مسجد، از بین متقاضیان شرکت در این مراسم قرعه کشی بعمل می‌آید، افزود: اسامی پذیرفته شدگان و همچنین زمان و مکان توزیع کارت؛ یک شنبه 22 تیرماه مصادف با نیمه ماه رمضان از طریق این سایت اعلام خواهد شد.


معاون ارتباطات و ساماندهی موسسه جوانان آستان قدس رضوی از اعتکاف به عنوان یک فرصت بی‏نظیر برای بازسازی معنوی افراد یاد کرد و اظهار کرد: این موسسه به عنوان یک مجموعه فرهنگی، تعمیق باورهای دینی از طریق ترویج سیره و سنت اهل بیت اطهار(ع) را سرلوحه فعالیت‏های خود قرار داده است.


وی افزود: از این رو برای سومین سال متوالی در دهه آخر ماه مبارک رمضان به پیروی از سنت نبوی، اعتکاف رضویون را در حرم مطهر رضوی برگزار می‌کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 382953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha