مراسم معنوی اعتکاف در حرم رضوی آغاز شد

خبرگزاری شبستان: مراسم معنوی اعتکاف اقشار مختلف مردم، طلاب، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان در جوار حرم رضوی از نخستین ساعات بامداد امروز (31تیر) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، مراسم معنوی اعتکاف با حضور اقشار مختلف مردم، طلاب ایرانی و غیر ایرانی، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان در جوار حرم رضوی از نخستین ساعات بامداد امروز(31تیر) آغاز و تا (2 مرداد) در شبستان های مسجد گوهرشاد حرم رضوی ادامه خواهد داشت.


بنابراین گزارش؛ در مراسم معنوی اعتکاف ماه رمضان در حرم مطهر رضوی 800 نفر از طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه خراسان در شبستان های نهاوندی، نجف آبادی و علوی مسجد گوهرشاد معتکف می شوند.


همچنین مراسم معنوی "اعتکاف رضویون" با حضور200 نفر از مدیران، نخبگان و فعالان فرهنگی شهر مشهد از 24 تا 26 رمضان در شبستان نجف آبادی مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار می شود.


این گزارش می افزاید، نهمین دوره اعتکاف دانش آموزی با حضور دانش آموزان برتر علمی، اخلاقی مدارس پسرانه مشهد نیز با عنوان" فرزندان رمضان" از سوی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی برگزار می شود.
 

نهمین دوره اعتکاف دانش آموزی با هدف حفظ و ارتقای سطح معنوی و معرفتی فضای دانش آموزی در جوار حرم  مطهر رضوی در حال برگزاری است.


گفتنی است؛ مراسم معنوی اعتکاف ماه رمضان علاوه بر حرم رضوی در برخی مساجد و حسینه های شهر مشهد و خراسان رضوی در روزهای 24 تا 26 رمضان با حضور جوانان مومن و خداجو برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 387704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha