برگزاری 11  نشست تخصصی سبک زندگی اسلامی و علوم قرآنی در بوشهر

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت:در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه علوم قرآنی استان بوشهر 11 نشست تخصصی سبک زندگی اسلامی و علوم قرآنی برگزار می شود.

حمیده ماحوزی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر، گفت: دهمین نمایشگاه قرآنی استان روز گذشته در مجتمع فرهنگی وهنری 9 دی با 10 هزارجلد کتاب در قالب 2 هزار و 800 عنوان افتتاح شد.

وی افزود: از این شمار 350 عنوان کتاب کودک با موضوعات زندگی ائمه و پیامبران (ص) است و 430 عنوان نرم افزار علوم قرانی و کودک و نوجوان نیز ارایه شده است.
 

ماحوزی تصریح کرد: 11 نشست تخصصی در زمینه سبک زندگی اسلامی، علوم قرآنی، آموزش روش عملی حفظ قرآن و خانواده موفق در حاشیه برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در بوشهربرگزار می‌شود که شرکت برای عموم در این نشست ها آزاد است و مردم می توانند از آن ها استفاده بهینه ببرند.

 

وی خاطر نشان کرد: استان بوشهر در حوزه فرهنگی و دینی دارای پیشینه تاریخی درخشانی است ولی دوری از ناشران سبب شده این کمبود بیشتر احساس شود که برپایی نمایشگاه این مشکلات را برطرف می‌کند.

 

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، وجود جوانان و مشتاقان به قرآن را سبب افتخار استان بوشهر دانست و گفت: وجود این مشتاقان قرآنی که در عرصه فرهنگی فعالیت دارند سبب پویایی قرآن و کلام وحی در جامعه است.

 

وی بیان اینکه این نمایشگاه به مدت 15 روز برپاست تاکید کرد: علاقمندان می‌توانند صبح ها از ساعت 9 تا 13 و 30 دقیقه و بعد ازظهرها از ساعت 17 تا 23 برای تهیه کتاب به نمایشگاه مراجعه کنند.

 

ماحوزی با بیان اینکه محدودیت فضا سبب شد که از ناشران بیشتری دعوت نشود تصریح کرد: به سبب محدودیت فضای مناسب نمایشگاهی از شمار محدودی ناشر برای شرکت در نمایشگاه قرآنی بوشهر دعوت شده است اما این نمایشگاه دراین سطح نیز در حوزه فرهنگی استان بوشهر اثرگذار است.

 

پایان پیام/

کد خبر 383381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha