تبیین سبک زندگی اسلامی در کانون امیرالمومنین(ع) لنگرود

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون امیرالمومنین(ع) لنگرود از برگزاری کلاس سبک زندگی اسلامی با هدف تبیین زندگی اسلامی در خانواده‌‌ها همزمان با ماه مبارک رمضان در این کانون خبر داد.

مجید محبیان، مسئول کانون امیرالمومنین(ع) مسجد صاحب الزمان(عج) لنگرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تاکید بر خودسازی و تهذیب نفس در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: باید از فضای معنوی این ماه بیشترین بهره را جهت رسیدن به درگاه قرب الهی ببریم.


وی با بیان اینکه قرآن در ماه رمضان نازل شد افزود: باید غبار دل‌ها را در این ماه زدوده و روح و جان را صیقل داد.

 

محبیان در ادامه با اشاره به برگزاری محافل قرآنی در این ماه مبارک اظهار کرد: برگزاری محافل قرآنی موجب گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه به ویژه در قشر جوان می‌شود که در ماه رمضان حضورشان در مساجد پررنگ تر است.


وی بر برگزاری جلسات قرآنی با محوریت سبک زندگی اسلامی و اخلاق مداری در این ایام تاکید کرد و افزود: دشمن در صدد تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک غربی و دور کردن ملت ایران از هویت اسلامی خود است و در این راستا برنامه‌های فرهنگی بسیاری تدارک دیده است.


مسئول کانون امیرالمومنین(ع) لنگرود اضافه کرد: باید سبک زندگی اسلامی و اهل بیت(ع) را با برگزاری جلسات متعدد با جوانان تبیین کنیم که برگزاری این جلسات در ماه رمضان و فضای معنوی جامعه تاثیرگذاری بیشتری دارد.


وی ادامه داد: در این راستا کلاس سبک زندگی اسلامی با بهره گیری از حوزویان در این کانون برگزار می‌شود تا با معرفی ویژگی‌های زندگی اسلامی با هرگونه تجمل گرایی و دوری از اخلاق، عقاید و باورهای اسلامی در خانواده مقابله کرده و آسیب‌های فردی و اجتماعی زندگی غربی را که کانون خانواده را هدف گرفته، تشریح کنیم.


محبیان با اشاره به نقش علما در تداوم آموزه‌های اسلامی از برگزاری کلاس زندگی نامه علمای اسلامی خبر داد و اذعان داشت: همچنین کلاس وصیت نامه شهدا در راستای آشنایی با وصیتنامه‌های این شهدا و مختصری از زندگینامه شهید در ماه رمضان در این کانون برگزار می‌شود.


وی به تشریح دیگر برنامه‌های این کانون در ماه مبارک رمضان پرداخت و اذعان کرد: در این ایام کلاس‌های احکام، اصول عقاید، تفسیر، اخلاق و مهدویت برای مخاطبان این کانون برگزار می‌شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 383607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha