120دانش آموز پایه ششم ابتدایی درمراکز استعداد های درخشان پذیرفته شدند

خبرگزاری شبستان: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل، گفت: 120 دانش آموز پایه ششم ابتدایی با همت و تلاش خود و معلمانشان خوش درخشیدند و در آزمون ورودی مراکز استعدادهای درخشان پذیرفته شدند.

جاهد شعاع، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، اظهار کرد: پذیرش این تعداد از دانش آموزان در سال های اخیر بی سابقه بوده و برگ زرینی از افتخارات علمی این ناحیه به شمار می رود.


وی، با اشاره به اینکه از این تعداد 26 نفر از دبستان دخترانه شاهد2 و 22 نفر نیز از دبستان پسرانه شاهد2 به مراکز استعدادهای درخشان راه پیدا کردند، تصریح کرد: از لحاظ آمار پذیرفته شدگان، هر دو آموزشگاه رتبه اول را در بین آموزشگاه های ابتدایی دخترانه و پسرانه استان به خود اختصاص داده اند.


شعاع، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند دانش آموزان، معلمان، عوامل اجرایی آموزشگاه و اولیای دانش آموزان، خاطر نشان کرد: سه نفر از دانش آموزان سال سوم رشته علوم تجربی دبیرستان استعدادهای درخشان محقق اردبیلی ناحیه نیز موفق شدند در امتحانات نهایی خرداد ماه 93 معدل کتبی و معدل کل 20 را کسب کنند.


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2، در پایان سخنان خود، یادآور شد: درسا سامانی، سحر ظفرمندی و آیلار محمدی سه دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی از مرکز استعدادهای درخشان فرزانگان محقق اردبیلی هستند که در پایان سال تحصیلی جاری و امتحانات نهایی خرداد موفق به کسب نمره 20 در معدل کتبی و معدل کل شدند.


پایان پیام/
 

کد خبر 383614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha