رضا رفیع «مثنوی موسی و شبان» را در «حریرتحریر» روایت کرد

خبرگزاری شبستان: شب ششم و هفتم از ویژه برنامه «حریرتحریر» با حضور پر رنگ طنزپردازان برگزار شد که در این میان شعرخوانی "رضا رفیع" با استقبال بسیاری روبه‌رو شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، شب ششم و هفتم از ویژه برنامه «حریرتحریر» در تاریخ‌های 15 و 16 تیر 1393، با حضور شاعران، طنزپردازان و ترانه سرایان برگزار شد که در این میان حضور طنزپردازان پر رنگ بود و با استقبال علاقه‌مندان روبه رو شد.

 

در شب ششم شاعرانی چون، رضا رفیع، محمود دست پیش، امید مهدی نژاد، سید محمد سادات اخوی، سجاد عزیزی آرام، ملکه دل جو، حسین نعمتی، کاظم جیرودی، محمد حسین ملکیان و امیر ارجینی به شعر خوانی پرداختند. در این میان اجرای رضا رفیع بیش از همه مورد توجه علاقه‌مندان به ادبیات قرار گرفت.

 

رفیع در شعرخوانی‌اش طنزی را خواند که بر اساس «مثنوی موسی و شبان» سروده بود.

 

اجرای بخش موسیقی در شب ششم از برنامه «حریرتحریر» بر عهده گروهی متشکل از بامداد فلاحتی(خواننده)، مهدی نظام دوست(دف)، علی سفرزاده(سنتور) و سیاوش اسماعیلی(عود) بود. پیش از آغاز اجرای موسیقی عباس سجادی مدیر فرهنگسرای نیاوران خطاب به تماشاگران گفت: بامداد فلاحتی از بیماری «ام اس» رنج می‌برد اما با این حال با انرژی بسیار به کار هنر و آواز خواندن می‌پردازد. سجادی در پایان از حاضران خواست تا در دقایق معنوی نزدیک به افطار، برای سلامتی فلاحتی دعا کنند.

 

شب هفتم از برنامه «حریرتحریر» نیز با شعرخوانی حمید رضا شکارسری، اعظم حسن تقی، رضا اسماعیلی، محمد سلمانی، فرامرز ریحان صفت، علی زارعان، مصطفی محدثی خراسانی، مهدی ایوبی، سید احمد حسینی، پرویز بیگی حبیت آبادی، مصطفی مشایخی، امیر حسین مساح و محمد رضا حبیبی همراه بود.

 

همچنین در این شب اجرای موسیقی را آرش کمانگری(آواز) و علی نجفی (نی) بر عهده داشتند.

 

ویژه برنامه «حریرتحریر» برای سه شب دیگر در فرهنگسرای نیاوران ادامه دارد تا در نهایت در دوازدهم ماه مبارک رمضان به کار خود خاتمه دهد.

 

پایان پیام/

کد خبر 383689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha