دانشجویان پاکستانی تجاوز صهیونیست ها را محکوم کردند

خبرگزاری شبستان:دانشجویان پاکستانی حملات وحشیانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی به نواز غزه را محکوم کردند .

به گزارش خبرگزاری شبستان از اسلام آباد : در پی حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه، دانشجویان پاکستانی با آمدن به خیابانهای شهر کراچی و دیگر شهرها و با سردادن شعارهای مرگ بر صهیویسم و مرگ بر آمریکا خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کردند .
در تجمع ها و راهیپماهایی های مختلف، سازمان دانشجویان امامیه پاکستان متعلق به شیعیان ، جمعیت دانشجویان متعلق به حزب جماعت اسلامی ، فدراسیون دانشجویان انصاف متعلق به حزب انصاف ، انجمن دانشجویان اسلام و جوانان ملی پاکستان با محکوم کردن سکوت جامعه بین المللی به ویژه کشورهای اسلامی  عربی نسبت به حملات سهمگین صهیونیست ها به نوار غزه خواستار پایان هر په سریعتر کشتار مردم فلسطینی شدند .
در بیانیه های مختلف از سوی سازمانهای دانشجویان پاکستانی ، آمریکا و کشورهای غربی عامل حملات رژیم غاصب قدس به نوار غزه اعلام شدند .
دانشجویان پاکستانی همچنین از کشورهای اسلامی خواستند تا کالاها و تولیدات رژیم صهیونیستی و آمریکا را تحریم کنند تا بدین وسیله نسبت به آرمانهای فلسطینی ها اعلام همبستگی کنند.
دانشجویان پاکستانی همچنین از مسلمانان جهان به ویژه در پاکستان خواستند تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از مبارزه و مقاومت مردم فلسطین نسبت به تجاوزهای مکرر رژیم صهیونسیتی اعلام حمایت کنند .
بنیاد فلسطین در پاکستان نیز با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه ، نسبت به آغاز حملات زمینی از سوی این رژیم به نوار غزه هشدار دادند .
صابر کربلایی سخنگوی بنیاد فلسطین در پاکستان از مسلمانان جهان خواست با راهپیمایی های گسترده کشتار مردم غزه توسط صهیونیست ها را محکوم کنند .
 

کد خبر 383937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha