شهدای غزه در روز هفتم از مرز 164 شهید گذشت

خبرگزاری شبستان: آمار شهدا و زخمی های فلسطینی در حملات مداوم رژیم صهیونیستی در روز هفتم از مرز 164 شهید و 1100 زخمی گذشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از منابع عربی، نیروهای اشغالگر اسرائیلی حملات خود بر نوار غزه را که از روز دوشنبه گذشته آغاز کردند، همچنان ادامه می دهند، به طوری که آمار شهدای فلسطینی در روز هفتم به بیش از 164 شهید رسیده است.
برهمین اساس، بیش از یک هزار و 100 فلسطینی نیز براثر حملات جنگنده های صهیونیستی زخمی شدند و دهها منزل و مسجد نیز تخریب شدند.
جنگنده های صهیونیستی روز گذشته یک مرکز نگهداری از معلولان کودک را هدف قرار دادند که شماری از این کودکان جان باختند و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند که به بیمارستان غزه منتقل شدند.
در همین حال، نیروهای مقاومت فلسطین و در رأس آنها سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در روز هفتم این جنگ برای مقابله با تجاوزات صهیونیستی، با دهها موشک به بمباران شهرهای صهیونیستی اقدام کرده است.

درهمین راستا، جنگنده های رژیم صهیونیستی شب گذشته کشتار جدیدی را در غزه به راه انداخت، به طوری که منزل خانواده البطش و دو مسجد الجولانی و الحرمین در منطقه شرق مدینه غزه هدف موشک های صهیونیستها قرار گرفت و بیش از 18 نفر شهید و 40 نفر زخمی شدند.
همزمان با بمباران منزل البطش، فلسطینی ها از مسجد الجولانی خارج شدند و به بیرون کشیدن دهها شهید و زخمی فلسطینی از زیر آوار اقدام کردند و سپس آنها را به بیمارستان الشفاء در غزه منتقل کردند.
منابع پزشکی فلسطین در اطلاعات اولیه خود اعلام کرد: سخن درباره تعدادی شهدا و زخمی ها است، اما تعدادی نهایی زخمی ها و شهدا هنوز مشخص نیست.
دکتر اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: نیروهای اشغالگر جنایت جدیدی راانجام دادند و منزل البطش و دو مسجد بمباران کردند و آنها را بر فلسطینی ها تخریب کردند.
آمار شهدای اولیه امروز، به 18 شهید و 40 زخمی می رسد که تعدادی از آنها وضعیت خطرناکی دارند، احتمال می رود که این آمار افزایش یابد.

کد خبر 385141

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha