تنها شجاعت زمامداران در پناه خزیده تل آویو؛ کودکشی و نسل کشی است

خبرگزاری شبستان: نایب رییس اول مجلس با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: دنیا اکنون زمامداران در پناه خزیده تل آویو را بزدلانی می داند که تنها شجاعتشان کودک کشی و نسل کشی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست دقایق ابتدایی جلسه علنی امروز یکشنبه 22 تیر را به عهده داشت: با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: این فرزند برومند امیرالمومنین (ع) سید جوانان بهشت شخصیتی است که امر او امر پیامبر اعظم است و سخن او سخن رسول مکرم است و پیروی از او پیروی از رسول مکرم اسلام و سرپیچی از فرمایشش مخالفت با فرمان خداست.

 

وی گفت: پیامبر (ص) در کلام دیگری می فرمایند اگر عقل در قالب و هیبتی مجسم می شد همانا حسن بود حسن تجسم دانش عقلانیت، علم، حقیقت، عصمت و طهارت است.

 

وی با اشاره به حملات اسراییل به غزه گفت: اکنون برای ششمین روز متوالی غزه حملات هوایی، زمینی و دریایی وحشیانه قرار گرفته است، باریکه‌ی با عرض 6 الی 12 کیلومتر و جمعیت 5/1 میلیون نفر برای سومین بار در طول 6 سال گذشته مورد حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

 

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با تمام توان غزه کوچک را مورد تهاجم قرار داده است گفت: تحقیر و ضعف اسراییل و رژیم صهیونیستی از همین نقطه اغاز می شود هنگامی که یک رژیم مدعی داشتن 5 ارتش بزرگ دنیا به منطقه کوچکی تهاجم می کند و وحشیانه کودکان و زنان را قتل عام می کند اعتبار مخدوش خود را قربانی می کند.

 

 

وی تاکید کرد: دنیا اکنون زمامداران در پنا خزیده تلاویو را بزدلانی می داند که تنها شجاعتشان کودک کشی و نسل کشی است.

 

نایب رییس اول مجلس گفت: اکنون شمار شهدای فلسطین از صد تن گذشته است و بیش از 250 نقطه در غزه بمباران موشکهای اسراییل قرار گرفته است،‌تصاویر به خون غلطیده دو برادر در آغوش هم برای هر وجدانی دردآور است.

 

وی با طرح این سوال که چرا رژیم صهیونیستی به خود شلیک می کند گفت: صهیونیست ها در این چند سال به همراه امریکا و با تمهیدات پشت پرده جنگ در سوریه را راه انداخته اند و امتداد آن به لبنان و عراق را تصویر کرده اند و در اندیشه خلق حاشیه امنیتی برای خود و شکستن محور مقاومت هستند.

 

وی تاکید کرد: ناظران نظامی و امنیتی دیدند که از دل سوریه یک نظام با مشروعیت فزون‌تر بیرون آمد و در عراق فتنه گری داعش به مثابه یک مانور برای ارتش عراق عمل کرد.

 

وی ناکامی اسراییل در فلسطین را به ناکامی جنگ نیابتی تعبیر کرد و ادامه داد: البته نسل کشی رژیم کودک کش در غزه نمی تواند به ناکامی جنگ نیابتی اشاره داشته باشد بلکه همزمان انتظار از لیبرال دموکراسی و حقوق بشر غربی این است که در برابر افکار عمومی در مقابل این حادثه واکنش نشان دهد.

 

وی تاکید کرد: چندسالی از سخنرانی رییس جمهور آمریکا در قاهره در مورد صلح در خاورمیانه نمی گذرد که صهیونیستها دست به نسل کشی در غزه می‌زنند و رییس جمهور آمریکا و دیگر مدعیان دفاع از حقوق بشر شریک در خون هر شهروند زن و کودک و ... و مظلومی هستند که خون پاکشان در سرزمین مقاوم غزه به خاک می ریزد.

 

وی در پایان با اعلام حمایت مجلس از مقاومت مردم فلسطین گفت: برای مردم مظلوم فلسطین و جوانان برومند غزه ارزوی پیروزی داریم.

 

در پایان سخنان ابوترابی فرد نمایندگان مجلس با شعار مرگ بر اسراییل از سخنان وی حمایت کردند و ابوترابی فرد خطاب به آنها گفت: این دعای شما مستجاب شده است و امیدواریم شاهد مرگ اسراییل باشیم.

 

همچنین وی در ادامه گفت:‌امروز شاهد حضور فرزندان کمیته امداد در مجلس بودیم و به همین دلیل از مردم فهیم ایران درخواست داریم با الهام از سیره خاندان عصمت و طهارت در طرح اکرام و ایتام حضور فعال داشته باشید.

پایان پیام/
 

کد خبر 385084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha