جنایات صهیونیست ها جرائم جنگی است

خبرگزاری شبستان: نخست وزیر پاکستان در واکنش به موج گسترده حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه ، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را جرائم جنگی خواند .

  به گزارش خبرگزاری شبستان از اسلام آباد، نواز شریف،نخست وزیر پاکستان ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت : مردم مسلمان پاکستان در این جنگ نابرابر در کنار مردم مظلوم غزه هستند .
وی گفت : رژیم صهیونیستی در ادامه ظلم و ستم که بر مردم فلسطین روا داشته است از قدرت بی پایان علیه مردم ستم دیده غزه استفاده کرده است .
نواز شریف با بیان اینکه این نوع حملات با قوانین بین المللی کاملا مغایرت دارد گفت : کشتار مردم فلسطینی در نوار غزه برای جامعه بین المللی قابل قبول نیست و این حملات باید هر چه سریعتر پایان یابد .
نخست وزیر وزیر پاکستان از کشورهای اسلامی خواست علیه این جنایات خاموش ننشینند و صدای اعتراض خود را بلند کنند .
از سوی دیگر شهرهای مختلف پاکستان از جمله کراچی ، اسلام آباد ، لاهور ، کویته ، پیشاور و راولپندی روز گذشته و امروز شاهد راهیپمایی هزاران نفر از مردم پاکستان در اعتراض به جنایات رژیم صهیوینستی بود .
تحریک سنی از گروههای اهل تسنن و مجلس وحدت مسلمین از گروههای اهل تشیع که این راهپمایی ها را هدایت می کردند پرچم آمریکا و اسرائیل را به نشانه خشم و نفرت از جنایتهای رژیم صهیونیستی نسبت به قتل و عام مردم غزه به اتش کشیدند .
راهپیمایان همچنین سکوت مرگبار کشورهای عربی و برخی از کشورهای اسلامی را نیز در قبال کشتار مردم فلسطینی در نوار غزه محکوم کردند .
پایان خبر
 

کد خبر 384649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha