گسترش اقتدار نیروی دریایی/جنگ تروریستی در عراق و غزه دو روی یک سکه

خبرگزاری شبستان: گسترش اقتدار نیروی دریایی تا 2500 کیلومتری سواحل جنوب، جنگ تروریستی در عراق و غزه دو روی یک سکه، فلسطین در آستانه انتفاضه سوم برخی از عناوین اخبار حوزه دفاعی در هفته ای که گذشت، بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، گسترش اقتدار نیروی دریایی تا 2500 کیلومتری سواحل جنوب، جنگ تروریستی در عراق و غزه دو روی یک سکه، فلسطین در آستانه انتفاضه سوم برخی از عناوین اخبار حوزه دفاعی در هفته ای که گذشت، بود. اخبار و رویدادهای این حوزه را در گزارش زیر بخوانید:

 

مشکلات عمده تکفیری‌ها عدم فهم صحیح از قرآن است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: در بعضی از کشورها تکفیری ها به علت عدم فهم صحیح و عمیق از قرآن آشوب و درگیری ایجاد کرده اند و لازم است برای اینکه بتوانیم در صحنه این گونه نبردها موفق عمل کنیم مفاهیم قرآنی را به خوبی درک و در زندگی خود به کار بندیم.

در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه از کلاسهای قرآن بازدید کردند.

 

اقتدار نیروی دریایی تا 2500 کیلومتری سواحل جنوب گسترش پیدا کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز توانسته‌ایم امنیت را در دریای سرخ، خلیج عدن، باب‌المندب و شمال اقیانوس هند برقرار کنیم و تا حدود دو هزار و 500 کیلومتری سواحل جنوب این اقتدار را نشان داده‌ایم.امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در محفل انس در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه "امروز از فرمایشات فرمانده کل قوا در همه رسانه‌ها می‌توان شنید که نیروی دریایی از همان موقع به عنوان طلایه‌دار در سواحل کشور پیشرفت کرده است"، افزود: فرمایشات رهبری امروزه موجب شده است پیشرفت و آبادانی زیادی در منطقه توسط مسئولان مربوطه انجام شود.

 

جنگ تروریستی در عراق و غزه دو روی یک سکه/ فلسطین در آستانه انتفاضه سوم است

معاون ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به دور جدید جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت: روزهای سختی در انتظار اشغالگران است و مقاومت فلسطین بار دیگر ماشین جنگی صهیونیست‌ها را به گل می‌نشاند.

سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با محکوم کردن حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به ملت بی دفاع فلسطین در غزه و کرانه باختری، اظهار داشت: حوادث و رخدادهای جاری در سرزمین‌های اشغالی و مواضع و اظهارات مقامات صهیونیستی در واکنش به اوج‌گیری مجدد خشم و نفرت جامعه فلسطینی و نیز دامنه اقدامات دفاعی و انتقامی رزمندگان مقاومت سران رژیم جعلی و اشغالگر را مستأصل و در وحشت فرو برده است.

 

فعالیت 40هزار پایگاه بسیج در محلات/هنر دولت‌ها استفاده از ظرفیت عظیم بسیج است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز ظرفیت بسیج قوی تر از گذشته برای اهداف کشور عرضه شده است و هنر دولت ها استفاده از ظرفیت عظیم بسیج است.

سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشستی با رییس ومعاونان سازمان بهزیستی کل کشور که در سالن جلسات ساختمان مرکزی بهزیستی برگزار شد، گفت: در ارائه و معرفی الگوی موفق جامعه اسلامی به همه مردم جهان، بهزیستی کار بسیار ارزشمندی است. برای ایجاد چنین جامعه ای همه ظرفیت ها و راهکارها در اسلام وجود دارد و نارسایی ها از انسانهاست.

 

مستکبران می‌خواهند با مهجوریت قرآن بر کشورهای اسلامی مسلط شوند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مستکبران می‌خواهند برای تسلط بر کشورهای اسلامی، مسلمانان قرآن نخوانند و یا اگر خواندند، چیزی از آن نفهمند.امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی قرآنی این نیرو با تشکر از اهتمام و جدیت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در توسعه فعالیت های قرآنی، برنامه‌های ارتش در حفظ، قرائت و بسط و توسعه فعالیت های قرآنی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: توجه به قرآن، انگیزه کارکنان نیروی زمینی ارتش را دوچندان کرده است.

 

مرکز فرماندهی اصلی جنگ تروریستی در عراق توسط آمریکا اداره می‌شود

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جنگ تروریست‌های تکفیری ـ بعثی علیه دولت و ملت عراق گفت: مرکز فرماندهی اصلی جنگ تروریستی در عراق توسط آمریکا اداره می‌شود. سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون تحولات میدانی در عرصه‌ی جنگ تروریستی عراق اظهار داشت: آنچه این روزها صحنه منطقه و عراق را متأثرساخته را نمی‌توان صرفاً به اقدامات گروه‌های تروریستی محدود دانست، بلکه تحرکات تروریستی در سوریه و سایر کشورهای همسایه، بخشی از راهبرد رژیم سلطه در تقابل با نهضت بیداری اسلامی است که در سالهای اخیر متأسفانه همه توان و ظرفیت رژیم‌های استکباری و ارتجاع منطقه برای مهار و انحراف آن به کار گرفته شده است.

پایان پیام/

کد خبر 384382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha