شبکه های ماهواره ای تاثیرات نامطلوبی برای نوجوانان دارد

خبرگزاری شبستان: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد گفت: شبکه های ماهواره ای غیر اسلامی بر روی تربیت فرزندان تاثیر نامطلوب و بعضا جبران ناپذیری خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، جعفر علی ضیائی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد امروز"18تیر" در چهارمین نشست شورای معاونین این اداره، با اشاره به خطر جدی نفوذ ماهواره ها در خانواده، استفاده از ماهواره در خانواده را برای فرزندان مضر و غیر مفید دانست و گفت: شبکه های ماهواره ای غیر اسلامی بر روی تربیت فرزندان تاثیر نامطلوب و بعضا جبران ناپذیری خواهد داشت.


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد در این نشست خواستار استفاده از اساتید مجرب برای تبیین مضرات استفاده از ماهواره برای خانواده دانش آموزان شد.
 

همچنین در این نشست از سیاست آموزش و پرورش برای سوق دادن دانش آموزان به مراکز آموزشی غیر دولتی خبر داد و تصریح کرد: ضمن برنامه ریزی برای کیفیت بخشی و ارتقای سطح آموزش در مدارس غیر دولتی و تشویق دانش آموزان برای ثبت نام در این مدارس باید زمینه ثبت نام بدون دغدغه سایر دانش آموزان در مدارس دولتی فراهم شود.


ضیائی تصریح کرد: برنامه‌های ماهواره‌ای از طریق کمپانی‌های آمریکایی با سیاست‌های از پیش تعیین شده به منظور فروپاشی فرهنگی تهیه می‌ شود.


وی با اشاره به تأثیرات منفی ماهواره‌ها بر مخاطبان اظهار کرد: تأثیرات بسیار منفی و نامطلوبی بر مخاطب کودک و نوجوان به خاطر قرار گرفتن در معرض برنامه‌های ماهواره‌ها و رسانه‌های غربی وارد می‌شود.


گفتنی است، تداوم بازدید های دوره ای از روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس، بررسی نحوه بازرسی از مدارس خاص و هیات امنایی و بررسی مشکلات مدارس و تجهیز آنان در حد توان از مهم ترین مصوبات چهارمین نشست شورای معاونین این اداره بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 384106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha