اعزام اولین گروه دانشجویی استان بوشهر به اردوی جهادی

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج دانشجویی شهید فرهمند دانشگاه آزاد اسلامی گناوه گفت: بسیج دانشجویی شهید فرهمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه اولین گروه دانشجویی اعزامی به اروهای جهادی است.

سید حسن موسوی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه، صبح امروز (19 تیر)، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر، گفت: این اردو به مدت 15 روز و با حضور 20 دانشجوی بسیجی خواهر و برادر در روستای عباسی برگزار می شود.

 

وی افزود: در طول این اردو دانشجویان بسیجی دیگری نیز به این جمع اضافه خواهند شد و از آنها در فعالیت های مختلف با توجه به تخصص های دانشگاهی آنها استفاده خواهد شد.

 

این مقام مسئول بیان داشت: کلاس های علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی این اردو در دو بخش برادران و خواهران به ترتیب در پایگاه بسیج روستای عباسی و مدرسه شهید شهریاری برگزار می شود
 

موسوی در ادامه خاطر نشان ساخت: بسیج دانشجویی شهید فرهمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه افتخار دارد که به عنوان نخستین واحد دانشگاهی در سطح استان بوشهر در قالب طرح هجرت 3 به اردوی جهادی اعزام شده است.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه در پایان گفت: حضور دانشجویان بسیجی در این اردوی جهادی به‌صورت داوطلبانه بوده و از حدود یکماه پیش این جهادگران بسیج دانشجویی مشتاقانه برای حضور در این اردو ثبت نام کرده بودند.

 

گفتنی است، در سال گذشته بیش از سه هزار دانشجو در مناطق محروم و کم برخوردار به صورت اردوهای 15 روزه در سطح استان شرکت کرده اند.

 

پایان پیام/

کد خبر 384351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha