اعزام 105 نفر از فعالان کانون های مساجد استان یزد به مشهد مقدس

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد از اعزام 105 نفر از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به هفتمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس خبر داد.

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، از اعزام 105 نفر از فعالین برادر و خواهر عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به هفتمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس خبر داد و به خبرنگار شبستان از یزد، گفت: در این دوره از آموزشی فرهنگی 70 نفر از برادران و 25 نفر از خواهران فعال عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان شرکت می کنند.


رستگاری در تبیین اهداف برگزاری این دوره آموزشی فرهنگی گفت: کادر سازی برای انقلاب اسلامی، ارائه الگو، رسیدن به فرانمای انسان طراز در زمینه عقل معاش یا سبک زندگی انقلابی، ارائه چارچوب مفاهیم کلی تشکیلات انقلاب وعرصه فعالیت های فرهنگی، آشنایی با منظومه فکری مقام معظم رهبری، آشنایی با سیره شهدا به عنوان مصادیق رهیافتگان به عقل معاش حسینی و... از مهم ترین اهداف هفتمین دوره آموزشی اندیشه های آسمانی می باشد.


وی افزود: در این دوره آموزشی فرهنگی مدیران مسئول کانون های تاسیس شده در سال های 89 الی 93 با شرط سنی حداقل 20 و حداکثر 30 سال که دارای مدرک تحصیلی حداقل کاردانی می باشند شرکت می کنند.


رستگاری اظهار داشت: مدیران کانون های تخصصی، مصلی ودانشگاه، مدیران کانونی دارای اثر پژوهشی معتبر و مدیران کانونی که از اساتید، معلمان، منتخبان مسابقات و جشنواره های ستادی و ملی می باشند در اولویت قرار دارند.


وی با بیان اینکه انتخاب افراد شرکت کننده در این دوره بر عهده دبیرخانه استان است گفت: در این دوره 70 درصد از مدیران کانون های شهری و 30 درصد مابقی از کانون های روستایی اعزام می شوند.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد با بیان اینکه هفتمین دوره آموزشی اندیشه ها ی آسمانی طی روزهای 7 ماه لغایت 25 شهریور برگزار می شود افزود: برادارن اعزامی از استان در گروه سوم این دوره که طی روزهای 17 الی 21 شهریور ماه برگزار می شود حضور پیدا می کنند.


وی افزود: خواهران اعزامی از استان نیز طی روزهای 22 الی 25 شهریروماه در این دوره آموزشی شرکت می کنند.


رستگاری تصریح کرد: هفتمین دوره آموزش فرهنگی اندیشه های آسمانی در محل تربیت معلم شهید بهشتی در مشهد برگزار می شود.


وی برگزاری کارگروه و گعده های مشورتی با برنامه های متنوع، آشنایی با الگوها، فرصت های مطالعاتی،حلقه های مباحثاتی، فضا سازی و استفاده از زبان هنر، استفاده از ذخایر انقلاب و نظام در جبهه سخت و نرم و بهره گیری از فضای معنوی و نورانی هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را از برنامه های این دوره آموزشی دانست.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 384702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha