راهپیمایی روز ملی عفاف و حجاب در مشهد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: راهپیمایی بزرگ روز ملی عفاف و حجاب صبح امروز (21 تیر) همزمان با روز ملی عفاف و حجاب با حضور جمع کثیری از بانوان محجبه مشهدی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، این راهپیمایی صبح امروز (21 تیر) همزمان با سالروز سرکوب قیام مردم مشهد در اعتراض به قانون کشف حجاب توسط رضاخان برگزار شد.


راهپیمایی بزرگ عفاف و حجاب همزمان با هفتاد و نهمین سالگرد حمله به مسجد گوهرشاد مشهد با حضور هزاران نفر از بانوان روزه دار مشهدی از میدان شهدا به سمت حرم رضوی برگزارشد.


این گزارش می افزاید؛ در راهپیمایی بزرگ روز ملی عفاف و حجاب بانوان محجبه مشهدی بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کردند.

 

در این اجتماع جمع کثیری از بانوان مشهدی با سردادان شعارهایی چون" اطاعت از خدا و خشنودی پیامبر با انتخاب چادر یعنی حجاب برتر، پیروی از فاطمه توجه عفاف است، حفظ شعار دینی رعایت حجاب است" حمایت های خود را از ارزش های دینی و اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام داشتند.


پاسداری از آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا در حفظ ارزشهای اسلامی، اعلام پایبندی به معیارها و پوشش اسلامی، انتقال پیام فرهنگی به نسل سوم و چهارم انقلاب مبنی بر اینکه "حجاب مصونیت است نه محدودیت" و تجلیل از شهدای امر به معروف و نهی از منکر از اهداف این راهپیمایی است.


همچنین در این راهپیمایی یاد و خاطره مقابله بانوان مشهد با واقعه کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهرشاد مشهد و 150 بانوی شهیده این واقعه تاریخی را گرامی داشته شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 384638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha