جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ایلام برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری جشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در عصر روز شنبه21 تیر در ایلام خبر داد.

امیر عباس ابراهیمی، مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، صبح امروز(19 تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: این جشن ساعت 10 و 30 دقیقه شنبه شب در محل حسینه اهل بیت(ع) واقع خیابان خرمشهر برگزار می شود.


وی، افزود: مداح این مراسم سید علی موسوی از قم و سخنران این مراسم، حجت الاسلام جواد نوری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام خواهد بود.


مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه امام حسن مجتبی(ع) در بین اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان عنوان کرد.


ابراهیمی، افزود: نظیر چنین برنامه ها و مراسماتی نیز در شهرستان های 10 گانه استان با حضور اقشار مختلف مردم روزه دار در مساجد، حسینیه ها و تکایا برگزار می شود.


وی، تصریح کرد: با توجه به مشارکت گسترده مردم و به ویژه جوانان در این مراسم تلاش شده است تا برای شناخت امام حسن(ع) به نسل جوان تلاشی مضاعف صورت گرفته و با برنامه های متنوع فرهنگی گام های مثبتی در این عرصه برداشته شود.


مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در پایان از عموم مردم شهر ایلام برای حضور در این مراسم معنوی دعوت کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 384408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha