احداث بیمارستان تخصصی سرطان از محل فروش اوراق مشارکت وقف جمعی

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از احداث نخستین بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور از محل فروش برگه ای اوراق مشارکتی وقف جمعی خبر داد و گفت: این بیمارستان طی چهار سال آینده احداث می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دکتر محمدهادی ایمانیه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز (19تیر) در جمع خبرنگاران از احداث نخستین بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور از محل فروش برگه ای اوراق مشارکتی وقف جمعی خبر داد و گفت: این بیمارستان طی چهار سال آینده احداث می شود.


این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که این اوراق توسط بانک ملی در سراسر استان ارائه می شود، افزود: سقف نهایی این اوراق 2 هزار میلیارد ریال تعیین شده است.


وی با اشاره به اینکه اوراق 200 و 500 هزار و همچنین یک میلیون ریالی در دسترس خواهد بود و علاقمندان می توانند به صورت انفرادی و یا جمعی در این کار خداپسندانه شرکت کنند، اظهار داشت: این بیمارستان در منطقه صدرا و در مرکز پیوند اعضا ساخته می شود.


بر اساس این گزارش در ادامه، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم، مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه تجربه وقف جمعی را از فارس به کشور معرفی کنیم، گفت: کارکنان اوقاف استان بیش از 500 ورق از این اوراق را خریداری کردند.


خاطر نشان می شود، علاقمندان می توانند مبالغ خود را به حساب سیبای بانک ملی به شماره 0126260000000 واریز کنند.


پایان پیام/

کد خبر 384437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha