کمک رسانه ها به رشد و پیشرفت به معنای تعریف و تمجید از دولت نیست

<BR> خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار کمک رسانه ها به دولت شد و یادآوری کرد:کمک رسانه ها تعریف و تمجید از دولت نیست؛ بلکه نقد صحیح، منصفانه و ارائه پیشنهادهای سازنده در جهت رشد و پیشرفت است.<BR>

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته در نشست با مسئولان رسانه‌ ها و مطبوعات استانی در یاسوج، گفت:مسائل استان تنها با همدلی میان مردم، مسئولان و خبرنگاران برظرف می شود.

خادمی در ادامه، رسانه ای را مفید و خوب دانست که در جهت توسعه و پیشرفت استان تلاش کند و افزود:قطعا رسانه ای که در این جهت تلاش کرده و باعث پیشرفت استان شود، مورد حمایت است.

وی با بیان این که حرکت رسانه ها، اخبار، انتقاد، دشمنی و دوستی رسانه ها اگر در راستای توسعه و رشد استان باشد مطلوب است، افزود:اگر هر جهتی به غیر از موارد ذکر شده داشته باشند، ارش ندارد؛ زیرا جهت و نیت به همه چیز ارزش می دهد.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد بحث تبلیغات و اطلاع رسانی خدمات را در این دولت را ضعیف دانست و عنوان کرد:در استان ما نیز این موضوع به عینه مشاهده می شود.

خادمی کاهش تورم 48 درصدی اردیبهشت ماه سال گذشته به 14 درصد در مقطع کنونی را از دستاوردهای این دولت دانست و اظهار داشت:دولت در این زمینه با نگرش واقع بینانه و توجه به وضعیت فعل مردم، رکود تورم را در اولویت قرار داد و طبق اخبار رسمی و تورم نقطه به نقطه این رقم 48 درصدی را به 14 درصد رساند.

وی توجه به اجرای صحیح طرح هدفمندی یارانه ها را از فعالیت های دولت دانست و اذعان کرد:با توجه به این که قانون دولت را موظف به پرداخت یارانه فقط به نیازمندان کرده، دولت کنونی در راستای اجرای مطلوب طرح از غیرنیازمندان خواسته که با خوداظهاری از گرفتن یارانه انصراف دهند.

رئیس شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد طرح تحول سلامت، امنیت غذایی و اختصاص سبد کالایی به اقشار کم درآمد و توجه به توسعه استان را از فعالیت های خوب و ارزنده دولت تدبیر و امید خواند و عنوان کرد:هم فکری و همراهی اصحاب رسانه در جهت پیشبرد اهداف نطام و دولت خدمت گذار برای ما خیلی مهم است.

خادمی ایجاد فضای آرام در جامعه و تفکر بهتر افراد را از دیگر کارهای این دولت دانست و افزود:ممکن است بعضی ها تصور کنند که این فضای آرام، فضای انفعال، کم کاری و بی حرکتی است؛ در حالی که اوج حرکت ها و سازماندهی ها وجود دارد و آثار آن روشن تر خواهد بود.

وی در ادامه انتقال کارخانه های سنگ شکن را نوعی بی تدبیری در گذشته خواند و افزود:اگر در این زمینه با تدبیر عمل می شد، شاهد نابودی منابع طبیعی و از طرفی نابودی رودخانه بشار نبودیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار کمک رسانه ها به دولت شد و یادآوری کرد:کمک رسانه ها تعریف و تمجید از دولت نیست؛ بلکه نقد صحیح، منصفانه و ارائه پیشنهادهای سازنده در جهت رشد و پیشرفت است.

خادمی با بیان این که این دولت مانند دولت گذشته پولی در اختیار ندارد که به برخی خبرنگاران سه میلیون تومان هدیه بدهد، ابراز داشت:متاسفانه با توجه به محدودیت منابع و به لحاظ قانون مندی دولت، امکان پرداخت چنین مبلغی وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد از معاون برنامه ریزی استاندار خواست نسبت به پرداخت بدهی ادارات به رسانه ها همکاری لازم را داشته باشند.

خادمی انتخاب همکار در هم فکری و همراهی با دولت را مهم دانست و گفت:ولی در ارائه خدمت مرزی وجود ندارد؛ بنابراین آگهی ها بدون از هرگونه مطلبی و طبق ضوابط توزیع و باید از طرف متولیان امر نظارت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برخی کامنت‌ ها در خبرها انتقاد کرد و گفت: موافق این هستیم که حتی آتش زدن کارخانه ‌ها را در رسانه ‌ها بیاورند، ولی مخالفیم که در کامنت‌ ها شخصیت افراد و مدیران را زیر سئوال ببرند.

 

 

پایان پیام/

 

کد خبر 384461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha