آغاز اجرای برنامه های هفتمین کاروان نور از دهه سوم ماه رمضان در گلستان

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از اجرای برنامه های هفتمین کاروان نور از دهه سوم ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

حسن دیدگاه، مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: هفتمین طرح کاروان نور با حضور قرای ممتاز بین المللی در 8 شهرستان استان برگزار می شود.


وی با بیان اینکه حضور این کاروان در استان از دهه سوم ماه مبارک رمضان انجام می شود، افزود: با توجه به برگزاری 6 ساله طرح کاروان نور در استان، این طرح همیشه مورد استقبال چشمگیر مردم گلستانی و به خصوص جوانان قرار گرفته است.


دیدگاه تصریح کرد: این طرح به صورت مشترک با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و اداره کل اوقاف وامور خیریه گلستان برگزار می شود.


وی با بیان اینکه برنامه های این کاروان از دهه سوم ماه مبارک رمضان آغاز می شود، اظهارداشت: در این کاروان استاد محسن حاجی حسنی به عنوان قاری ممتاز کشوری، حمید شاکرنژاد و سید جواد حسینی به عنوان قاری ممتاز بین المللی و سید مرتضی جوادی زاده از مجریان شبکه قرآن و با محدیه سرای مکتب المهدی (عج) و امیرالمومنین(ع) به اجرای برنامه می پردازند.


مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برنامه های این کاروان، خاطرنشان کرد: هفتمین کاروان نور در روز یکشنبه (29 تیر مصادف با 22 رمضان) در مسجد جامع گالیکش، یکشنبه (29 تیرمصادف با 22 رمضان) در مصلی نماز جمعه کلاله، دوشنبه (30 تیر مصادف با 23 رمضان) در مصلی نماز جمعه علی آباد، سه شنبه (31 تیر مصادف با 24 رمضان) در مسجد امام محمد باقر(ع) گرگان، چهارشنبه (1 مرداد مصادف با 25 رمضان) در مسجد جامع جلین، پنجشنبه (2 مرداد مصادف با 26 رمضان) در امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس، جمعه (3 مردادمصادف با 27 رمضان) در مصلی نماز جمعه مینودشت و در روز شنبه (4 مرداد مصادف با 28 رمضان) در مصلی نماز جمعه آزادشهر اجرای برنامه دارند.


پایان پیام/

کد خبر 384588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha