حجاب و عفاف سپری محکم در برابر هجمه های فرهنگی غرب است

خبرگزاری شبستان:فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام، گفت:حجاب و عفاف به عنوان یک فریضه واجب الهی، سپری محکم در برابر هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان انقلاب و اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، صبح امروز(21 تیر) در جشنواره "گلبرگ حجاب" به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف، اظهار کرد: حجاب و عفاف زنان به عنوان سپری مستحکم در برابر تیر زهرآگین نگاه نامحرمان است.

وی، با اشاره به اینکه اگر عفت از زنان ما گرفته شود سرمایه و کرامت انسانی از آنان گرفته خواهد شد، افزود: دشمن با شبکه گسترده تبلیغاتی به دنبال این هدف مهم بوده و روز به روز برای رسیدن به مقصود خود تلاش می کند.

سردار حسینی، بیان کرد: هر چه حریم عفاف زن حفظ شود، حیا و پاکدامنی در جامعه رونق پیدا کرده و به تبع آن مردان نیز به جای پرداختن به هوسرانی و حریم شکنی به دنبال فعالیت، کسب و کار خواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، بیان کرد: بی شک حجاب از اشاعه فحشا و فساد در جامعه جلوگیری کرده و آرامش روحی و اجتماعی برای جامعه به دنبال دارد.

وی، نفوذ استعمار و فرهنگ غربی و جایگزین کردن فرهنگ غربی به جای فرهنگ ایرانی و اسلامی را عامل اصلی بی حجابی و بدحجابی در جامعه عنوان کرد.

سردار حسینی، به برخی از آثار و نتایج مخرب بی حجابی در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: سقوط شخصیت و کرامت زن، تزلزل بنیان خانواده، احساس پوچی، ایجاد غفلت و جهالت، از بین رفتن ارزش های دینی و در نهایت عذاب آخرت از جمله این آثار است.


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، به ایثار و از خود گذشتگی شهدا برای حفظ ناموس این مرز و بوم اشاره کرد و یادآور شد: شهدا با نثار خون و جان خود برای حراست از میهن و ناموس و حفظ شرف و غیرت مردان ایرانی راه جاودانگی در پیش گرفتند.


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اضافه کرد: امروز دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال بی هویت کردن نسل جوان جامعه ایرانی بوده و می خواهد از هر طریق ممکن در میان جوانان این مرزو بوم احساس پوچی و ناامیدی ایجاد کرده و راه پیشرفت و ترقی را بر آنان مسدود کنند.

وی، دعوت به امر به معروف و نهی از منکر، اتحاد، وحدت و اعتقاد به خدا و آخرت را رمز پیروزی بر دشمنان و غلبه بر توطئه های شوم آنان با هدف از بین نام و نشان ایرانی در عرصه های مختلف عنوان کرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 384741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha