ماهواره ها، ابزار اشاعه ضد ارزش در جامعه هستند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه پلدختر، با بیان اینکه ماهواره را ابزار اشاعه ضد ارزش در جامعه خواند و گفت: اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باعث سلامت اخلاقی جامعه و پایبندی به هنجارها می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان،حجت الاسلام علی لروند، امام جمعه پلدخترامروز(21تیر) در مراسم گرامیداشت روز حجاب و عفاف در این شهرستان، گفت: ماهواره ها ابزار دشمنان برای اشاعه فرهنگ بی بندوباری وضد ارزش در جامعه است.


وی، با بیان اینکه ضربه زدن به فرهنگ دینی مهم ترین هدف دشمنان از دسیسه های فرهنگی است، افزود: دشمنان می خواهند با ترویج سبک زندگی غربی و اشاعه بدحجابی و بی عفتی درجامعه، بنیان خانواده را متزلزل کنند.


حجت الاسلام لروند، اظهار داشت: خانواده ها ومسئولان باید با هوشیاری در برابر دسیسه های دشمنان، جهت تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تلاش کنند.


وی بیان کرد: تقویت برنامه های فرهنگی و مذهبی در جامعه و ارتقای وضعیت حجاب و عفاف در جامعه سدی مستحکم در برابر دسیسه های فرهنگی دشمنان ایجاد می کند.


امام جمعه پلدختر، با اشاره به جایگاه حجاب و عفاف در دین مبین اسلام، اذعان داشت: ترویج بدحجابی در جامعه از بدترین دسیسه های دشمنان است که نیاز به مراقبت و هوشیاری عمومی دارد.


قدرت الله ترابی نژاد،فرماندار پلدختر، نیز در این همایش گفت: بدحجابی موجود در جامعه زنگ خطری برای فرهنگ عمومی است.


وی با تاکید برضرورت مقابله با بدحجابی و بی عفتی، افزود: هوشیاری خانواده ها و مسئولان فرهنگی در برابر دسیسه های فرهنگی دشمنان ضروری است.


ترابی نژاد، با بیان اینکه ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نقش اساسی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، خاطرنشان کرد: باید با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی بصیرت عمومی را نسبت به دسیسه های دشمنان بالا برد.


پایان پیام/
 

کد خبر 384748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha