بهزیستی اردبیل رتبه پنجم را در تحقق برنامه های راهبردی کسب کرده است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل سازمان بهزیستی استان اردبیل گفت: بهزیستی استان اردبیل رتبه پنجم در تحقق برنامه های راهبردی تدوین شده را در سال 92 کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، رویا احمدیان، مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل پیش از ظهر امروز( 21 تیرماه) در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه اظهار داشت: این مهم جای بسی افتخار برای جامعه هدف بهزیستی در ارائه خدمات است.


وی، با بیان ینکه طبق چشم انداز 20 ساله و برنامه پنجم توسعه برنامه های راهبردی و کارویژه هایی برای رسیدن به این برنامه ها تدوین شده بود، افزود: 20 استراتژی برای رسیدن به برنامه راهبردی در سال 92 ارائه و تدوین شده بود که نتیجه آن کسب رتبه پنجم بود.


احمدیان، با اشاره به رتبه سوم بهزیستی استان اردبیل در برنامه ارزیابی عملکرد در سال 91، ادامه داد: این ارزیابی توسط استانداری های سراسر کشور در بین سازمان های بهزیستی انجام شده بود که با وجود رتبه های علمی، قرآنی، ورزشی و کیفیت خدمات ارائه شده به مددجویان، بهزیستی استان اردبیل این رتبه را کسب کرده است.


مدیر کل سازمان بهزیستی استان اردبیل، شعار امسال هفته بهزیستی را " هر زمان از زندگی، بهزیستی" عنوان کرد و گفت: بهزیستی سازمانی حمایتی و تخصصی است که در زمینه ارائه خدمات پیشگیری، توانبخشی برای افراد در معرض آسیب، اسیب دیده، معلول و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار فعالیت می کند.


19 واحد مسکونی مددجویان افتتاح می شود

وی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در هفته بهزیستی امسال، اضافه کرد: 19 واحد مسکونی مددجویان، مرکز سلامت روان محلی، کمپ اقامتی مددجویان، مهد کودک، دفاتر مشاوره، انجمن های معلولین و جمعیت همیاران سلامت روان از جمله مراکزی است که در هفته بهزیستی امسال افتتاح خواهد شد.


احمدیان، با اشاره به توزیع بسته حمایت غذایی دولت از 14 تیرماه به مددجویان، خاطر نشان کرد: این توزیع در فروشگاه های اتکا و رفاه انجام می پذیرد که فروشگاه فرهنگیان نیز برای توزیع این بسته های حمایتی اعلام آمادگی کرده است و در این راستا 17 هزار و 175 خانوار از این بسته های غذایی که شامل مرغ، گوشت، ماکارونی، خرما، رب گوجه فرنگی و روغن است، بهره مند خواهند شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 384768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha