اجرای بیش از 76 برنامه و گردهمایی در هفته بهزیستی در استان یزد

خبرگزاری شبستان: همزمان با هفته بهزیستی بیش از 76 برنامه و گردهمایی در سطح استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان یزد زنگ آغاز هفته بهزیستی همزمان با سراسر کشور به طور نمادین در یکی از مهدهای کودک یزد به صدا درآمد.

 

در این مراسم که مدیرکل بهزیستی استان یزد، معاون امور اجتماعی، رئیس بهزیستی شهرستان یزد و جمعی از کودکان حضور داشتند، دکتر جلیل عفتی، مدیرکل بهزیستی طی سخنانی گفت: از آنجایی که عرصه خدمات بهزیستی گسترده است هدف هفته بهزیستی نیز آشنایی بیشتر مردم با این سازمان است.


وی ایجاد فضای بهتر برای زندگی آحاد مردم را هدف بهزیستی دانست و گفت: امسال هفته بهزیستی از 21 لغایت 27تیر در نظر گرفته شده است که با به صدا در آمدن زنگ هفته بهزیستی در مهدهای کودک استان از امروز آغاز می شود.


وی شعار هفته بهزیستی را هر زمان از زندگی؛ بهزیستی ذکر کرد و اظهار داشت: در همین راستا بهزیستی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی با موضوع مهارت های زندگی، پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در سطح استان کرده است.


مدیرکل بهزیستی استان یزد یاد آور شد: امسال بهزیستی استان یزد 76 برنامه و گردهمایی برای این هفته در 9 شهرستان استان در نظر گرفته است.


وی بهره برداری از 23 طرح در سطح استان را از جمله برنامه های هفته یاد شده ذکر کرد و اظهار داشت: این طرحها شامل افتتاح مهدهای کودک، مراکز غیردولتی و موسسه های خیریه همسو با بهزیستی است.

 

پایان پیام/

 


 

کد خبر 385046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha