اتاق فکر در آموزش و پرورش یزد تشکیل می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: به منظور بهره مندی از افکار و ایده های نخبگان جامعه، اتاق های فکر از نیمه تیر ماه سال جاری در آموزش و پرورش استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، امروز ( 25 اردیبهشت) در جمع ائمه جماعات شهرستان ها و مناطق استان یزد در زارچ، آموزش و پرورش را از دستگاه های نیازمند به فکر، طرح و ایده های نخبگان جامعه دانست و گفت: امیدواریم ائمه جمعه در ارائه و اجرای طرح های تربیتی و پرورشی آموزش و پرورش استان را یاری کنند.
 

وی افزود: به منظور بهره مندی از افکار و ایده های نخبگان جامعه، اتاق های فکر از نیمه تیر سال جاری در آموزش و پرورش راه اندازی می شود.


رحیمی نژاد، پیشتازی آموزش و پرورش و سرآمدی در شاخص های مختلف آموزشی و پرورشی را وابسته به ویژگی های مردم استان یزد، پیگیری های خانواده ها، دین باوری و پای بندی به اعتقادات و تلاش معلمینی دانست که برخاسته از همین مردم هستند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد بر بازنگری، ارزیابی و ارزشیابی مستمر از مسائل آموزشی و تربیتی تاکید کرد و برخی از شاخص های آموزش و پرورش استان را برشمرد.
 

رحیمی نزاد، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های پرورشی این اداره کل و وضعیت مدارس صدرا و معارف اسلامی در استان را ارائه کرد و گفت: هم اکنون 17 مدرسه معارف در سطح استان دایر است.
 

گفتنی است، در این نشست مدیرکل آموزش و پرورش به شورای ائمه جمعه در مورد مسائل مختلف آموزشی و پرورشی استان پاسخ گفت.

 

مشکلات مدارس صدرا، اختصاص نیروهای متخصص به فعالیت های پرورشی ،ضرورت توجه بیشتر به علوم انسانی ، فراهم آوردن زمینه حضور فرهنگیان و دانش آموزان در برنامه ها و مراسم مذهبی، تامین اعتبار مدارس قرآنی، بهره مندی از روحانیون برای تدریس برخی از دروس تخصصی مدارس از جمله مسائلی بود که توسط ائمه جمعه در این نشست مطرح شد.


پایان پیام/

کد خبر 38514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha